رئیس کمیته امداد مطرح کرد؛

کمک ۷۳۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان به کمیته امداد

بختیاری گفت: بنیاد مستضعفان در حوزه کمک‌های کرونایی، ساخت مسکن و اجازه مسکن بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده است و این مبلغ غیر از این ۵۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۴۳۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ - 23January 2021

کمک ۷۳۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان به کمیته امدادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به منظور احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در شهر‌ها و روستا‌های دارای جنعیت زیر ۲۵ هزار نفر که صبح امروز (شنبه) در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های تحولی خوبی در بنیاد مستضعفان صورت گرفته است، اظهار داشت: امروز نگاه مردم به بنیاد مستضعفان تغییر کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان در حوزه کمک‌های کرونایی، ساخت مسکن و اجازه مسکن بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده است و این مبلغ غیر از این ۵۰۰ میلیارد تومان است.

بختیاری با بیان اینکه بخشی عمده‌ای از کمک‌های بنیاد برای سیستان و بلوچستان، خوزستان و حادثه دیده‌ها است، گفت: کمک به حادثه دیدگان سیل ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه از جمله برنامه‌هایی بود که کمیته امداد در زمان آقای فتاح انجام شد.

رئیس کمیته امداد گفت: با تجربیات و برون سپاری ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومان با کیفت ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهاجرت روستائیان به شهر‌ها باعث حاشیه‌نشینی می‌شود، گفت: ساخت مسکن برای محرومان در روستا‌ها باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها