برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در یزد + تصاویر

مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در سالن شهید «جلیل ساداتی» اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در یزد برگزار شد.

این مراسم با حضور «محسن موحدی فرد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و جمعی از مسئولین در سالن شهید «جلیل ساداتی» اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: اقدامات خوبی در زمینه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان یزد صورت گرفته که از جمله آن ارسال روزانه بیش از ۵۰ اثر و محتوای الکترونیکی از مدارس به دبیرخانه طرح ملی لاله‌های روشن در شبکه شاد است.

وی افزود: طراحی و اجرای مجموعه گنجینه خاکریز برای اولین بار در کشور با محتوای ۲۷۰ عنوان کتاب خاطرات و دلنوشته‌های شهدا و همچنین فضاسازی با تصاویر شهدای امور تربیتی، برنامه ریزی و پیگیری تهیه و تولید فیلم مستند داستانی راهواره به عنوان محتوای اصلی برنامه اردو‌های مجازی راهیان نور برای اولین بار در کشور، برگزاری اختتامیه اولین دوره و افتتاحیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در سطح استان با حضور مدیران استان، برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در بیش از ۶۲۰ اموزشگاه استان یزد با حضور و مشارکت بیش از ۹۲ هزار و ۵۴۰ نفر از دانش آموزان استان در این طرح از دیگر اقدامات است.

موحدی فر ادامه داد: همچنین قرار گرفتن آموزش و پرورش استان یزد در ردیف ۱۰ استان برتر از لحاظ تعداد برگزیدگان، اجرای طرح شهید پژوهی با همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان، برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان یزد و پخش همزمان از طریق شبکه شاد برای کلیه دانش اموزان و فرهنگیان استان یزد نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه اردو‌های مجازی راهیان نور استان طبق زمانبندی وزارت، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت، با آمار ۶ هزار بیننده بصورت پخش زنده، برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و پخش زنده برای کلیه مدارس استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت، مشارکت گسترده دانش آموزان استان یزد در جشنواره فرهنگی هنری علمدار ویژه شخصیت سردار سلیمانی، برگزاری فراخوان ۴۰۰۰ مقاله به یاد ۴۰۰۰ شهید استان یزد نیز از دیگر اقدامات در زمینه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان است.

مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن با عنوان ۴۰ هزار یادواره، ۴۰ هزار شهید و ۴۰ هزار مدرسه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی ویدئو کنفراسی آموزش و پرورش مازندران و با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش در ساری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار