یادداشت/ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا

صیانت «بسیج» از امنیت ملی در فتنه‌انگیزی‌ غربی‌ها

امروز دشمنانان ایران هم به این باور رسیده‌اند که بسیج و سپاه نقش بی‌بدیلی در مسیر توسعه کشور دارند و هم مانع تحقق اهداف شوم دشمنان می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۰ - 23April 2021

«بسیج»؛ سپر بلای امنیت ملی در فتنه‌انگیزی‌های غربی‌هاگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم شهرستانم‌های سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی؛ امروز اگر در بسیاری از عرصه‌ها به موفقیت و پیشرفت‌های قابل توجه‌ای دست پیدا کردیم و توانسته‌ایم در جوامع بین‌المللی به طور مستقل حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم به واسطه برکاتی است که از پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال ملت و کشورمان شده است.

از بدو ظهور انقلاب اسلامی تا کنون، دولتمردان آمریکایی و متحدانشان درصدد بودند تا مسیر‌هایی که باعث افزایش قدرت کشورمان می‌شود را شناسایی کرده و آن‌ها را مسدود کنند؛ لذا دشمنی آمریکایی‌ها با نیرو‌های مسلح ما و به خصوص سپاه و بسیج نیز به خاطر این امر مهم است.

امروز دشمنانان ایران هم به این باور رسیده‌اند که بسیج و سپاه نقش قابل توجهی هم در مسیر توسعه کشور و هم عامل بزرگی سر راه تحقق اهدافشان است.

نه تنها در حال حاضر و در برابر خنثی کردن توطئه‌های غربی‌ها، بسیجیان مرد میدان هستند، بلکه در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان بسیجی در مقابل دشمن بعثی میدان‌دار بودند و در واقع جنگ را اداره می‌کردند؛ حضور بسیجیان در جبهه‌های جنگ در شکست دشمن غیرقابل انکار است.

دشمن سال‌هاست که درحال برنامه‌ریزی، آموزش و سازماندهی دست‌نشاندگان خود در داخل کشور است و در حقیقت اگر بسیج در این سال‌ها حضور هوشمندانه و فعال در میدان نداشت، ما در تامین امنیت با مشکلات بزرگی مواجه می‌شدیم.

دشمنان ایران اسلامی در اتاق فکرهایشان همواره پروژه فتنه را برای به آشوب کشاندن کشورمان و از بین بردن امنیت ملت ما کلید زده‌اند؛ لذا برای مقابله با اقدامات آن‌ها لحظه‌ای درنگ و کوتاهی مسوولان و مردم جایز نیست.

مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل متعهد هستند و همواره با روحیه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستزی، فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند؛ مسوولان باید با خدمت همه‌جانبه به مردم در مسیر کاهش مشکلات معیشتی و افزایش رفاه حالشان تلاش کنند و در این مسیر ثابت قدم باشند؛ چراکه خدمت به مردم و کم کردن مشکلاتشان راه نفوذ و گستاخی دشمنان را مسدود می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها