پاسدار شهید «قادر مددی»:

امپریالیسم آمریکا برای درازمدت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و توطئه‌چینی می‌کند

شهید «قادر مددی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: «[امپریالیسم آمریکا] برای درازمدت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و توطئه‌چینی می‌کند. یکی از توطئه‌های درازمدت آمریکا، تأثیرگذاری روی مردم است؛ لذا اگر چندین سال پیش توسط منافقین یا توسط صدام به انقلاب ضربه می‌زد، حالا ممکن است توسط خود مردم و کسانی که انقلابی هستند، ضربه بزند».
کد خبر: ۴۵۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ - 10May 2021

امپریالیسم آمریکا برای درازمدت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و توطئه‌چینی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، تاریخ سرزمین ایران همواره شاهد رشادت‌های مردان و زنانی است که تا پای جان، بر آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادگی کردند. در این میان، مردان و زنان خطه آذربایجان نیز هم در دوران نهضت انقلاب اسلامی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های زیادی آفریدند و نام بسیاری از آن‌ها مانند شهید «مهدی باکری» در تاریخ ایران جاودانه شد.

«قادر مددی زگلوجه» نیز یکی از مردان غیور خطه آذربایجان است که پس از مجاهدت‌های فراوان، سرانجام در تاریخ ۷ اسفند سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «قادر مددی زگلوجه»

پیام به دانش‌آموزان!

یکی از مسایل مهم و حیاتی ما که امام عزیزمان هم بر آن تاکید کرده‌اند، وابستگی فرهنگی، اجتماعی و علمی است. تداوم نظام جمهوری اسلامی در درازمدت بستگی به اشخاص متخصص، متعهد و صالح دارد. تخصص بدون تعهد برای ما وابستگی می‌آورد و لذا محصلین و دانشجویان مسئولیت بزرگی بر دوش دارند و اگر به این مسئولیت توجه نکنند، در آینده، جمهوری اسلامی با مشکلات و فاجعه‌هایی درگیر خواهد شد.

برادران و خواهران دانش‌آموز! امروز تحصیل علم و دانش برای شما یک فریضه‌ اسلامی است؛ البته علم برای ما هدف نیست، بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به هدفی بزرگ‌تر؛ لذا این تحصیل باید با تعهد اسلامی باشد و اگر به این امر اهمیت بدهید، در آینده کشور ما در بخش‌های صنایع و تولید کشاورزی و صنعتی به حد خود کفایی خواهد رسید.

برادران و خواهران عزیزم؛ شما را به تقوا، پرهیزگاری، استقامت، صبر و ایمان به خدا وصیت می‌کنم. از شما می‌خواهم که از نماینده امام زمان (عج) امام امت، امید مستضعفین و مسلمین عالم، بنا به آیه‌ شریفه‌ی «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» اطاعت کنید که اطاعت از ایشان، با سلسله مراتب، اطاعت از امام زمان (عج) و ائمه (ع) و رسول‌الله (ص) و قرآن کریم است.

برادران و خواهران عزیزم؛ از شما تقاضا دارم که همواره به دنبال علم و دانش باشید و با سلاح علم و دانش، میهن اسلامی‌مان را از هرگونه وابستگی برهانید. از سنگر مساجد دفاع کنید. نماز جمعه و جماعت را هرچه با شکوهتر و پرجمعیت‌تر برگزار کنید؛ زیرا که شیطان از وحدت امت اسلامی می‌هراسد. افراد ناآگاه را آگاه و ارشاد نمایید و با اخلاق اسلامی آن‌ها را توجیه و جذب انقلاب کنید و علت مشکلات و کمبود‌ها را برای آنان توجیه نمایید.

برادران عزیزم! امپریالیسم آمریکا سعی می‌کرد با یک سری برنامه‌ها و توطئه‌های کوتاه‌مدت مانند کودتا، گروهک‌ها، تهاجم نظامی و محاصره اقتصادی انقلاب‌مان را خفه کند؛ ولی اکنون که با کمک منشا قدرت‌ها؛ خداوند تبارک و تعالی، در تمام توطئه‌های کوتاه‌مدت شکست خورده است.

برای درازمدت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و توطئه‌چینی می‌کند. یکی از توطئه‌های درازمدت آمریکا، تأثیرگذاری روی مردم است؛ لذا اگر چندین سال پیش توسط منافقین یا توسط صدام به انقلاب ضربه می‌زد، حالا ممکن است توسط خود مردم و کسانی که انقلابی هستند، ضربه بزند؛ لذا باید هوشیار باشید و در امر ارشاد و تبلیغات زیاد کار کنید و هرگونه توطئه‌های ریز و کوچک‌شان را در نطفه خفه کنید.‌

ای مسلمانان! روز‌های گذشته را به یاد آورید، روز‌هایی که ناموس مسلمان به دست مستشاران آمریکایی بود، روز‌هایی که تمام جوانان مملکت ما در فحشا، اعتیاد و فساد غوطه‌ور بودند، روز‌های ظلم و تباهی را به یاد آورید. روز‌هایی را که از هر لحاظ به ابرقدرت‌ها وابسته بودیم، روز‌هایی که از اسلام خبری نبود و شیطان بر ما حکومت می‌کرد.

روز‌هایی را به یاد آورید که با سیاست‌های چپاول‌گرانه و مصرفی و فاسد، ما را سرگرم کرده بودند و تمام منافع مملکت ما را به چپاول برده و تیشه به ریشه‌ دین ما می‌زدند و خیلی چیز‌های دیگر که اگر بخواهم آن‌ها را ذکر کنم، ممکن است کتابی گردد. آن‌ها را به یاد آورید و شکران نعمت کنید و از خداوند تبارک و تعالی که این همه نعمت به ما داده است، سپاسگزاری کنید.‌

ای کسانی که هنوز هم خودتان را گول می‌زنید و با این که خودتان هم می‌دانید این انقلاب اسلامی به رهبری امام امت، بر حق است؛ ولی باز هم به خاطر حفظ منافع و هوا‌های نفسانی خودتان، حقایق را انکار می‌کنید و آگاهانه یا ناآگاهانه در جهت خواسته‌های دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی قرار می‌گیرید. از خواب غفلت بیرون آیید و به وجدان خود مراجعه کنید و خون شهدای عزیز اسلام را زیر پا نگذاشته و به این خون‌های پاک خیانت نکنید. از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی شرم و حیا کنید؛ شما که تاکنون ذره‌ای به انقلاب کمک نکرده‌اید و به هیچ‌کس خیرتان نرسیده، حداقل با زبان و اعمال‌تان به اسلام ضربه نزنید.

مسئله دوم این است که الان تمرکز تمام نیرو‌های سازمان «سیا» بر روی انقلاب اسلامی ایران است؛ لذا برای این که انقلاب اسلامی حفظ شود و این تمرکز از بین برود، باید انقلاب اسلامی را به خارج از کشور صادر کنید تا با ایجاد انقلاب اسلامی در سایر کشور‌های اسلامی، تمرکز توطئه از بین رفته و انقلاب‌مان حفظ شود. برای حفظ مصالح انقلاب و جنبه‌ رسالت‌آمیز جهادش، باید در خارج از کشور و در جهان جنبش‌هایی به وجود بیاید یا با هماهنگی، جنبش‌های اسلامی موجود، تقویت و تأیید شود.

هرگاه آمریکا خواست فشار و ضربه‌ای به انقلاب‌مان وارد آورد، با عکس‌العمل و انفجار انقلاب‌ها در جهان روبه‌رو شود و ما هم به این وسیله آمریکا را تحت فشار قرار دهیم تا دیگر به انقلاب‌مان صدمه‌ای وارد نیاورد. ما باید ابرقدرت‌ها را در خارج از کشور سرگرم کنیم و انقلاب‌مان را حفظ کنیم.

امت مسلمان؛‌ ای ملتی که رهبر انقلاب در حق شما می‌فرمایند: حزب‌الهی شده‌اید، قدر انقلاب رابشناسید و آن را با تمام جان‌تان پاسداری و حفاظت کنید. اکنون زمانی است که تمام جبهه کفر و نفاق و الحاد علیه اسلام و انقلاب اسلامی‌مان در یک صف متحد، جبهه‌بندی کرده‌اند و تمام هم و غم شان را بر این گذاشته‌اند که به هر وسیله‌ ممکن جمهوری اسلامی را شکست دهند و یا از خط راستین اسلامی منحرف سازند؛ لذا به افراد ناآگاه موقعیت سرنوشت‌ساز تاریخی زمان‌مان را توجیه کنید.

براردان و خواهران عزیزم! این انقلاب اسلامی یک امانت الهی است که اکنون امانت‌داری آن را به دست شما امت مسلمان داده‌اند؛ لذا بنا به آیه شریفه «وَ الَّذِينَ هُمْ لِأَماناتِهِمْ وَ عَهْدِهِمْ راعُونَ» از این امانت الهی پاسداری کنید و ان‌شاء‌الله این امانت را به صاحبش، حضرت امام زمان (عج) تحویل دهید.

برادران عزیزم! فقط به خدا اتکا کنید و صبر، استقامت و ایمان را سرلوحه کار‌های‌تان قرار دهید. ما مبارزات عظیم و سخت‌تری در پیش داریم. ما باید زمینه را برای ظهور امام زمان، حضرت مهدی (عج) آماده کنیم. رژیم عراق عروسک کوکی امپریالیسم، صهیونیسم و سوسیال امپریالیسم می‌باشد، در حالی که ما با خود ابرقدرت‌ها و مستکبرین و ظالمین عالم سرجنگ داریم. برادران عزیزم! برای این‌که درخت اسلام نخشکد و حیات خود را حفظ کند، باید آن را با خون خود آبیاری کنیم.

امروز اسلام، امداد می‌طلبد. امروز حسین زمان، ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر می‌دهد و ما باید به امام خویش لبیک بگوییم. امروز در کربلای ایران روز عاشوراست. نباید امام خویش را تنها بگذاریم. آری می‌دانم هستند کسانی که مثل اهل کوفه امام را آوردند و پشتیبانی کردند، ولی اکنون که روز عاشوراست، از میدان می‌گریزند.

از برادران مسجد تقاضا دارم که این سنگر با عظمت را که مرکز اصلی مبارزه و جهاد است و شیطان از آن‌جا هراس دارد، حفظ کنند. هیئت‌های حسینی را تقویت کنند و هرچه با شکوه‌تر برگزار نمایند که ما هرچه داریم از این توسل‌هاست. زمانی که در مسجد فعالیت داشتیم، بار‌ها به حضور برادران عرض کردم که مسایل نظامی و اجتماعی از فروع است.

بیشتر به مسایل عقیدتی، تبلیغاتی و آموزشی اهمیت دهید که متأسفانه به این مذاکرات هیچ اهمیتی داده نشد که ان‌شاءالله از این به بعد به این مسایل اساسی و اصولی توجه بیشتری کنید؛ زیرا اگر اصل مسائل اسلامی را بدانیم و هدف‌مان را بشناسیم، آن‌گاه در قدم‌هایی که برمی‌داریم، ثابت قدم می‌مانیم و حرکت‌ها و برخورد‌هایی که می‌کنیم، منطبق با اسلام می‌شود، نه این‌که مطابق با هوای نفس‌مان. اگر مسایل اسلام را بدانیم، حرکت‌های‌مان هم اسلامی می‌شود.

اگر گروهی خواستند در محله جریانی راه بیاندازند، آن را با جریان اسلامی و حساب‌شده خنثی کنید. عدالت و انصاف را پیشه خود سازید، حتی اگر یکی از افراد مسجد هم خلاف کرد، به وی تذکر بدهید، اما اگر خلافش بزرگ باشد، باید مجازات شود. نباید رابطه بر ضابطه حکومت کند. در بعضی مسایل عملکرد خود ما باعث می‌شود تا بعضی از مردم از انقلاب دلسرد شوند، به‌عنوان مثال؛ مردم از کمبود‌ها ناراحتی ندارند، بلکه از این ناراحت‌اند که چرا تبعیض و مسایل رابطه‌ای روی می‌دهد.

خود محوری نکنید که عملی شیطانی است، حتی پیامبر اکرم (ص) که انسان کامل بود و با خداوند رابطه داشت، با دیگران مشورت و از فکر و اندیشه‌ آنان استفاده می‌کرد؛ چه رسد به ما که حتی ذره‌ای از دریای مسائل اسلامی را نمی‌دانیم، «نعوذبالله!».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار