حضور حداکثری، اقتدار ملی/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تأکید کرد؛

حضور در انتخابات؛ صیانت از نظام و تجلی شوکت سیاسی ملت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت در انتخابات، مسئولیت مهم شرعی و واجب عینی و عقلی برای حفظ اسلام و یکی از مهم‌ترین راهکار‌های صیانت از نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 15June 2021

حضور در انتخابات؛ صیانت از نظام و تجلی شوکت سیاسی ملتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بیانیه‌ای، از عموم واجدین شرایط حضور در انتخابات برای شرکت فعال در این عرصه دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلّی عظمت، اقتدار و شوکت سیاسی ملّت است که به رخ جهانیان کشیده شده و تاثیرگذار و راهگشا در روابط و معادلات بین‌المللی است.

بیانیه افزوده است: برگزاری هرچه پرشورتر و عالمانه انتخابات، عامل حل معضلات و مشکلات کنونی جامعه، شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها، یأس معاندین و سیلی محکم به چهره دشمنان قلمداد می‌شود و شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات، حق فردی توأم بااحساس مسئولیت در نقش‌آفرینی سیاستگذاری‌های آتی جامعه، التزام عملی به اسلام با عمل به وظیفه مهم شرعی به عنوان واجب عینی و عقلی برای حفظ اسلام و یکی از مهم‌ترین راهکار‌های صیانت از نظام مقدس اسلامی می‌باشد.

بیانیه حاکی است: عمل به این وظیفه برهمگان لازم و تکلیف شرعی است و علی‌رغم نارضایتی فراگیر مردمی از وضعیت اسفبار اقتصادی کنونی و مطالبات به‌حق مردمی، بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت‌سازترین انتخابات ریاست جمهوری ممکن است خسارت جبران‌ناپذیری و گناه نابخشودنی را درپی داشته باشد.

بیانیه خاطرنشان کرده است: ملّت شریف و متدیّن ایران اسلامی، امّت نمونه تاریخ، مردم ایثارگر، فهیم، بصیر، وظیفه‌شناس و عامل به هنگام به وظیفه است که شخصیت اسطوره‌ای جهان و احیاگر اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» حضرت امام خمینی «رضوان‌الله تعالی علیه» با شناخت دقیق و به جرات، ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر را بهتر از ملّت حجاز در عصر رسول‌الله «صلی‌الله علیه و آله و سلم» و کوفه و عراق درعهد امیرالمومنین و حسین ابن علی «صلوات‌الله و سلامه علیهم» توصیف فرمودند.

بیانیه مزبور تاکید کرده است: عموم واجدین شرایط همچنان که در بزنگاه‌ها، مقاطع حساس و عرصه‌های گوناگون ۴۲ سال گذشته و حتی قبل از آن، از جمله در خرداد سال ۱۳۴۲ و آبان ۱۳۴۳ حضور فداکارانه حماسی و تاریخ‌ساز داشته‌اند، بار دیگر باهمان بصیرت، فهم، رشادت، وظیفه‌شناسی و احساس تکلیف دینی، انقلابی و ملی، با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تبلیغات شیطانی نظام سلطه، امپراتور رسانه‌ای استکبار و نااهلان و فریب‌خوردگان در تلاش برای ناامیدی ملت و خودداری در عمل به تکلیف شرعی و عقلی را خنثی و حماسه ماندگار دیگری را خلق نمایند.

در فراز پایانی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، اظهار امیدواری شده است: عموم مردم با جامه عمل پوشاندن به رهنمود‌های حکیمانه و واجب‌الاطاعه امامین انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» پاسدار خون و امانت صد‌ها هزار شهید و ایثارگر باشند و در این برهه تاریخی و جهاد سیاسی، بازهم برگ زرّین مایه مباهاتی را به کارنامه سراسر عزّت؛ افتخار و درخشان خود بیفزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار