فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

امروز باید قدر جمهوری اسلامی ایران را با رای دادن دانست

سرهنگ «فاتحی» گفت: ایران را همین رای دادن‌ها، راهپیمایی‌ها و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودن حفظ کرده است.
کد خبر: ۴۶۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ - 17June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی فاتحی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) مهریز بیان داشت: مذهب تشیع به این راحتی بدست ما نیامده و خون‌های پاک و مظلومی در زمان‌های مختلف ریخته شده تا این مذهب به اینجا رسیده و امروز باید قدر نظام جمهوری اسلامی ایران که تنها پرچمدار تشیع در جهان است را با رای دادن دانست.

 وی افزود: تاریخ اقوام گذشته که در قرآن کریم نقل شده باید برای ما درس عبرت باشد و خدای ناکرده ما مانند قومی مثل بنی اسرائیل نباشیم که گوش به فرمان امام و پیشوای خود نبودند و دچار مصیبت‌های زیادی شدند تا به حقانیت پیامبر خود پی برند.

 فاتحی تصریح کرد:‌ کشور ایران را همین رای دادن ها، راهپیمایی‌ها و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودن حفظ کرده است و به توفیق الهی این بار هم مردم شریف ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و.. حماسه باشکوهی در اتنخابات ۲۸ خرداد خلق خواهند کرد و مشت محکی به دهان ایادی استکبار و منافقین خارجی و داخلی خواهند زد.

سرهنگ فاتحی بیان داشت: ما در زمان طاغوت خفت‌های زیادی متحمل شدیم ودر حق مردم ایران بسیار جفا شد، اما خوشبختانه امروز دارای استقلال هستیم و از موضع اقتدار با تمام دنیا سخن می‌گوییم.

وی گفت: اگر امروز کسی پای صندوق رای حاضر نباشد چگونه می‌تواند فردا مطالبه گر باشد؟ و در واقع حق اعتراض را از خود سلب کرده است.

 سرهنگ علی فاتحی افزود: رسیدن به خیر و اجر عظیم در سایه عمل اتفاق خواهد افتاد نه حرف، و همه آحاد مردم و مسئولین باید در عمل نشان دهند که در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای حکومت امام عصر (عج) با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها