حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم سمنان در مجلس:

مشارکت بالای مردم، پشتوانه و اقتدار رئیس جمهور آینده در داخل و خارج از کشور است

«عباس گلرو» گفت: مشارکت بالای مردم، پشتوانه و اقتدار رئیس جمهور آینده در داخل و خارج از کشور است و مردم نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب خوب و درست می‌توانند مشکلاتشان را حل کنند.
کد خبر: ۴۶۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 18June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «عباس گلرو» نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، روز جمعه در صف رای شعبه مسجد المهدی (عج) سمنان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و کشور در سالی که گذشت وضعیت خاصی داشتند و تلاش شد آنچه دغدغه مردم است حل شود و طرح‌های خوبی تصویب شد و اکنون در آستانه تحول هستیم.

وی افزود: امید است مردم دولتی فسادستیز و با درک قوی از مشکلات کشور انتخاب کنند، رئیس جمهوری که بداند حل مشکلات از درون کشور آغاز می‌شود و البته نگاهی به روابط خارجی و توسعه روابط با خارج از کشور به ویژه همسایگان را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دیپلماسی اقتصادی را لازمه توسعه اقتصاد کشور دانست و گفت: روابط خارجی و تعاملات درون کشور مکمل هم هستند و درکنار هم موجبات توسعه کشور را فراهم می‌کنند.

گلرو ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی طرح‌های خوبی در دستور کار دارد که با روی کار آمدن دولت جدید این رویکرد متوقف نمی‌شود و حتی با همکاری مشترک بهتری که با دولت آینده وجود خواهد داشت، طرح‌های جدید یا ناتمامِ دولت فعلی به ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و احیای واحد‌های تولیدی، بهتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات امروز در ابعاد مختلف تاثیر مثبت دارد گفت: مشارکت بالای مردم، پشتوانه و اقتدار رئیس جمهور آینده در داخل و خارج از کشور است و مردم نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب خوب و درست می‌توانند مشکلاتشان را حل کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار