مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

جانبازی و روحیه ایثار صدقه جاریه است

«پورحسن» گفت: جانبازی و روحیه ایثار صدقه جاریه است و جانبازان عزیز که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند، عوارض جانبازی و درد و رنج مجروحیت، همانند صدقه جاریه برای‌ آنان است.
کد خبر: ۴۶۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 21June 2021

جانبازی و روحیه ایثار صدقه جاریه استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در عیادت از جانباز «محمد نصیری»، اظهار داشت: لذت خدمت به مردم، درد و آلام عوارض جانبازی را شیرین می‌کند.

وی با تجلیل از ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تمام برهه‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توضیح داد: ایثارگران عزیز که با مجروحیت‌های دوران دفاع مقدس دست و پنجه نرم می‌کنند، احساس ضعف و سستی به خود راه نداده و همواره به دنبال خدمت به جامعه هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی، جانبازی و روحیه ایثار را صدقه جاریه عنوان کرد و گفت: جانبازی و روحیه ایثار صدقه جاریه است و جانبازان عزیز که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند، عوارض جانبازی و درد و رنج مجروحیت، همانند صدقه جاریه برای‌ آنان است که به‌صورت مداوم ایثار و شهادت را به همه یاد آوری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها