با صدور پیامی؛

مدیرکل بنیاد شهید مازندران ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ - 21June 2021

مدیرکل بنیاد شهید مازندران ولادت امام رضا (ع) را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «یازدهمین روز ذی القعده مصادف است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ایشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است. امام بزرگواری که عطر حضورش در مشهد الرضا پایتخت قلوب مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ایرانیان را، به اقیانوس عرفان علوی وصل می‌کند.

میلاد سراسر نور و باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برای دوستداران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، از خداوند بزرگ برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش‌ از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار