مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان اولویت اصلی ما است

سرهنگ «کاظمی» گفت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان، یکی از مهمترین ماموریت‌ها و اولویت‌های ما است و این مهم با همکاری و مشارکت استانداری و شهرداری گرگان میسر خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 12October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر گرگان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین شهرداری گرگان، در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مهمترین ماموریت حفظ آثار دفاع مقدس است

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گزارشی از فعالیت ها و ماموریت های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، یکی از مهمترین ماموریت‌ها و اولویت‌های ما است و این مهم با همکاری و مشارکت استانداری و شهرداری گرگان میسر خواهد شد.

وی افزود: امکانات مربوط به برق، گاز و تلفن (فیبر نوری) از مهمترین دغدغه های تپه نورالشهدا و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است که با رایزنی های صورت گرفته با ادارات برق، گاز و مخابرات این موضوع در حال رسیدگی است.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه در خصوص رونق بخشی فرهنگی محیط تپه نورالشهدای گرگان و اجرای برنامه های فرهنگی تفریحی بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین شهرداری گرگان از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار