مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده‌نگر تهران خبر داد؛

کاشت درخت بلوط در کوه‌های دالاهو‌ به یاد سردار شهید «سهرابی»

«خیشوند» گفت: برای اولین بار در کشور و در حرکتی جدید از طرف هنرمندان و ورزشکاران کشور به یاد سردار شهید «حیدر سهرابی» درخت شناسنامه‌دار بلوط در کوه‌های دالاهو کرمانشاه کاشته شد.
کد خبر: ۵۰۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 13January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مازیار خیشوند» مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده‌نگر تهران اظهار داشت: برای اولین بار در کشور در سالروز عملیات غرورآفرین «کربلای ۵» توسط هنرمندان و ورزشکاران یک اصله درخت شناسنامه‌دار بلوط به نام سردار شهید «حیدر سهرابی» معاون گردان ۱۵۹ «قِیس‌بن مُسَهَّر» در کوه‌های دالاهو کرمانشاه کاشته شد.

وی افزود: از این پس با همکاری مراکز فرهنگی و به یاد سرداران و فرماندهان دفاع مقدس  و برای معرفی به نسل جوان در نقاط مختلف کشور درختان شناسنامه‌دار کاشته می‌شود.

مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده‌نگر تهران گفت: این کار و حرکت فرهنگی در کشور به‌زودی و در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و با همکاری شهرداری تهران در یک بوستان پنج هزار اصله درخت به یاد فرماندهان و سرداران شهید و افراد مشهور و تأثیرگذار در جامعه کاشته شود.

خیشوند متذکر شد: این کار با دو هدف اصلی فرهنگی و حفاظت از محیط‌ زیست در کشور انجام می‌شود تا نسل جوان با مقوله دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی انجام می‌شود.

درخت بلوط در کوه‌های دالاهو، به یاد سردار شهید نهاوندی کاشته شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار