گرامیداشت بانوان شهیده قم در یادواره «افلاکیان خاکی»

یادواره «افلاکیان خاکی» گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده، امروز در سالن ایثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ - 25January 2022

برگزاری یادواره «افلاکیان خاکی» گرامیداشت بانوان شهیده در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره «افلاکیان خاکی» گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده، امروز به همت دبیرستان شاهد نجمیه قم در سالن ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این مراسم، «سید ابراهیم مقیمی» معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در سخنانی، یاد و خاطره شهدا بخصوص بانوان شهیده را گرامی داشت و بر الگو گیری از مقام و شخصیت والای حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت و سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

در مراسم فوق از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام اصغری، بروجی، بزرگواری، حسینی، قاسم‌بابایی، صفری، رباط جزی و بهشتی نژاد که منسوب به معلمان و دانش آموزان دبیرستان شاهد نجمیه هستند، با اهداء هدایایی تجلیل شد؛ همچنین حاج علی مالکی نژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس روایتگری و خاطره گویی کرد.

مدیحه سرایی حسن اسداللهی از خادمان حرم کریمه اهل بیت (س)، اجرای گروه سرود، نی نوازی یکی از هنرمندان موسیقی و دکلمه خوانی دانش آموز «عطیه بروجی»، از بخش‌های این مراسم بود؛ «اکرم قاسم بابایی» از معلمان دبیرستان نیز نحوه شهادت برادر شهیدش را به زبان انگلیسی بازخوانی و ترجمه کرد.

در حاشیه یادواره هنرجویان رشته گرافیک هنرستان، به طراحی و نقاشی چهره شهدا می‌کردند؛ پایان بخش مراسم نیز تقدیم سلام به بانوی کرامت حضرت معصومه (س) و شعر خوانی «مریم عزیزاللهی» معاون اجرایی دبیرستان شاهد نجمیه در وصف امام زمان (عج) بود.

در یادواره افلاکیان خاکی که به همت سپاه استان قم، ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نیز انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه شاهد برگزار شد، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام «غلامرضا ناظمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «نادر کریمی» رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار قم و حجت الاسلام «مجید منتظرزاده» فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) و تعدادی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار