فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده قرارگاه امنیتی امام هادی (ع) خبر داد؛

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در سوادکوه شمالی

«شعبانی» از برگزاری رزمایش امداد و نجات گردان‌های بیت المقدس در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت در سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 18May 2022

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس در سوادکوه شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «احمد شعبانی» فرمانده قرارگاه امنیتی امام هادی (ع) شهرستان سوادکوه شمالی امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز رزمایش امداد و نجات گردان‌های بیت المقدس این شهرستان برگزار شد، از برگزاری این رزمایش در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش به کمک گردان بیت المقدس شهید قلی اکبری انجام می‌شود.

وی افزود: رزمایش امداد و نجات بیت المقدس ۱۲ در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت در منطقه پایین سد لفور با حضور گردان بیت المقدس سردار شهید قلی اکبری حوزه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

شعبانی در تشریح ابعاد این رزمایش گفت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب این است که زیر ساخت‌های کشور را از بین ببرد و یکی از این زیرساخت‌ها سد‌ها هستند و سد آیت الله سلیمانی لفور است که آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های استان مازندران تأمین می‌کند یکی از سد‌های مهم کشور است.

وی ادامه داد: اگر این سد مورد تهدید واقع شود و یا آسیب ببیند مردم زیادی از شهرستان‌ها و حتی استان مازندران با مشکل مواجه می‌شوند و دچار آسیب خواهند شد از این جهت این مکان به عنوان مرکز برگزاری رزمایش انتخاب شده است.

سرهنگ شعبانی بیان کرد: به خاطر سناریویی که طرح شده است در شهرستان وضعیت بحرانی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسات ستاد بحران تشکیل و کلیه ادارات و نهاد‌ها و سپاه تا آنجایی که امکان دارد با تمام امکانات برای کمک به مردم روستا‌های منطقه در محل مستقر خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: از آنجایی که این رزمایش امداد و نجات است، قطعی برق، رانش زمین، ترکیدن لوله‌های آب و ... صورت گرفته ما به گردان بیت المقدس در منطقه لفور ماموریت می‌دهیم که به این روستا رفته و عملیات امداد رسانی را در آنجا انجام دهند.

وی تصریح کرد: در این عملیات کلیه ادارات شهرستان فعال خواهند بود و ادارات خدمات رسان وارد عمل می‌شوند و با تمامی سیستم‌ها و تجهیزات به محل اعزام و در محل مستقر می‌شوند و از شروع رزمایش تا پایان رزمایش عملیات پاکسازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها