فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

حضور اقشار بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی در یزد بی‌نظیر بود

سردار «زارع کمالی» گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی تمامی اقشار بسیج حضور داشتند و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند که بسیج رسانه به همت رسانه‌های استان با بازتاب این زحمات نقش ارزنده‌ای در ایجاد امیدآفرینی بین مردم ایفا کرد. 
کد خبر: ۵۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ - 22May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد امروز در آیین تجلیل از گروه جهادی «شهید اخلاص» بسیج رسانه استان یزد با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: یکی از درس‌های سوم خرداد این بود که رزمندگان ما با توکل به خدا، گوش به فرمان بودن  امام راحل انقلاب و اخلاص آنان بود که منجر به این پیروزی بزرگ شد. 

وی ادامه داد: تمامی محاسبات دنیوی، پیروزی صدام را مسجل می‌دانست، اما وقتی توکل، توسل، اخلاص و تبعیت  از امام در مکتبی وجود داشته باشد نتیحه آن بر اساس محاسبات الهی رقم خواهد خورد. 
 
سردار زارع کمالی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اظهار داشت: یکی از ابعاد این نوع جنگ، جنگ اراده هاست که اصحاب رسانه در این تقابل پیش قراول هستند. 
 
فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: امروز دشمن می‌خواهد زیربنای انقلاب را دستخوش تغییر کند و عوض کردن اراده‌ها و اعتقادات مردم از برنامه‌های جدی دشمنان ماست.
 
سردار زارع کمالی با بیان این مطلب که ما نباید در جنگ با دشمن تدافعی عمل کنیم بلکه باید دشمن را رصد کرده و قبل از حمله دشمن به آن حمله و اجازه ندهد نقشه خود را عملیاتی کند. 
 
وی با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در ایام شیوع کرونا ابراز داشت: مدیریت خوب کرونا در استان نتیجه زحمات رسانه‌ها بود البته در پوشش برنامه‌های دومین کنگره ۴ هزار شهید استان و سیل اخیر هم رسانه‌ها خوش درخشیدند. 
 
فرمانده سپاه استان با قدردانی از تلاش‌های گروه جهادی شهید اخلاص بسیج رسانه ابراز داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی تمامی اقشار بسیج به خوبی پای کار آمدند و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند که بسیج رسانه به همت رسانه‌های استان با بازتاب این زحمات نقش ارزنده‌ای در ایجاد امیدآفرینی بین مردم ایفا کرد. 
 
سردار زارع کمالی در پایان اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه تمدن سازی اسلامی فاصله زیادی داریم، اما اگر همه دست در دست بگذاریم به قله‌های افتخار خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار