بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از موزه دفاع مقدس استان فارس

آیت‌الله «کلانتری» امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس بازدید و از فعالیت‌های واحد نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان فارس تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۴۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ - 20August 2022

دیدار تولیت آستان شاهچراغ(ع) از باغ موزه دفاع مقدس استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «علی اکبر کلانتری» عضو مجلس خبرگان رهبری فارس امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس بازدید کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام «عماد ترابی‌پور» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و مراحل احداث و تکمیل آن به نقش روحانیون فارس در دفاع مقدس نیز اشاره کرد.

حجت‌الاسلام «ترابی‌پور» با بیان اینکه استان فارس در دفاع مقدس حدود سیصد و پنجاه روحانی شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده است به بیان وظایف محوله واحد مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره حفظ آثار دفاع مقدس پرداخت.

آیت الله کلانتری نیز با تقدیر و تشکر از عملکرد واحد روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر لزوم حفظ و نشر خاطرات شهدا به‌ ویژه شهدای روحانی فارس تأکید کرد.

در پایان این بازدید سی جلد شناسنامه شهدای روحانی فارس که توسط واحد نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان فارس به رشته تحریر درآمده بود به عضو مجلس خبرگان رهبری استان فارس اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار