دیدار فرماندار شهرستان اشکذر با خانواده شهدا+ تصاویر

همزمان با هفته دفاع مقدس فرماندار شهرستان اشکذر به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده شهیدان «سیدجمال میرباقری»، برادران «محمدرضا و حبیب‌الله دهقانی» و «محمدعلی دهقانی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 28September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همزمان با هفته دفاع مقدس «روح‌الله ردائی» فرماندار شهرستان اشکذر به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده معظم شهیدان والامقام «سیدجمال میرباقری»، برادران «محمدرضا و حبیب‌الله دهقانی» و محمدعلی دهقانی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس، دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

سیدجمال میرباقری فیروزآبادی سوم فروردین ۱۳۴۶ در روستای قلعه‌میز از توابع شهرستان شهریار به دنیا آمد. پدرش سیدعلی، کشاورز بود و مادرش رقیه نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. بنایی می‌کرد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم مهر ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در سنندج هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای روستای فیروزآباد تابعه شهرستان اشکذر واقع است.
 
محمدرضا دهقانی اشکذری یکم شهریور ۱۳۳۳ در شهرستان اشکذر به دنیا آمد. پدرش میرزاعلی اکبر، کشاورز بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. راننده بود. ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. هشتم اردیبهشت ۱۳۶۰ با سمت تک‌تیرانداز در بازی‌دراز توسط نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
 
حبیب الله دهقانی اشکذری یکم تیر ۱۳۴۳ در شهرستان اشکذر به دنیا آمد. پدرش میرزاعلی­ اکبر، کشاورز بود و مادرش فاطمه نام داشت. دانش آموز چهارم متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هجدهم بهمن ۱۳۶۱ با سمت تک‌تیرانداز در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و هجدهم آذر ۱۳۶۹ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
 
محمدعلی دهقانی اشکذری دوم آذر ۱۳۴۶ در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش محمدحسین، کارگر کارخانه بود و مادرش معصومه نام داشت. دانشجوی ترم اول دوره دکترا در رشته پزشکی بود. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و یکم دی ۱۳۶۵ با سمت فرمانده دسته و غواص در شلمچه بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار او در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش قرار دارد.
 
دیدار فرماندار شهرستان اشکذر با خانواده شهدای اشکذر + تصاویر
 
دیدار فرماندار شهرستان اشکذر با خانواده شهدای اشکذر + تصاویر
 
دیدار فرماندار شهرستان اشکذر با خانواده شهدای اشکذر + تصاویر
 
دیدار فرماندار شهرستان اشکذر با خانواده شهدای اشکذر + تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها