دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد؛

تلاش جریان رسانه‌ای دشمن برای توسعه فضای اغتشاش

حجت‌الاسلام عاملی با اشاره به انجام وحشی‌گری‌ها از سوی برخی اغتشاشگران، گفت: برپایی اینگونه آشوب‌ها اراده ملت و مسیر انقلاب اسلامی را تخریب نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ - 01October 2022

تلاش جریان رسانه‌ای دشمن برای توسعه فضای اغتشاش

به گزاش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سعیدرضا عاملی» دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگویی اظهار داشت: اغتشاشگرانی که این روز‌ها سعی دارند خیابان‌ها را به آشوب بکشند از جریانات صهیونیستی هستند، این‌ها با سلامت مردم ایران در مقابله هستند و باید هوشیاری اجتماعی نسبت به نیرنگ‌ها و روش‌های آن‌ها ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام عاملی با اشاره به انجام وحشی‌گری‌ها از سوی برخی اغتشاشگران، گفت: مامور نیروی انتظامی که حافظ جان و مال مردم است، را با سنگ زدند و به زنان محجبه توهین کردند به طوریکه چادر از سر یک خانم برداشتند، اما باید بدانند که ما از ابتدای انقلاب با این دشمنی‌ها رو به رو بوده‌ایم و برپایی اینگونه آشوب‌ها اراده ملت و مسیر انقلاب اسلامی را تخریب نمی‌کند.

وی همچنین درباره تحریک برخی سلبریتی‌ها تحت فشار رسانه‌های بیگانه گفت: چهره‌های سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی کشور باید در این مسیر به حل مشکلات بپردازند نه اینکه خودشان نیز تحت فشار و تحریک قرار گرفته و علیه مردم اقدام کنند.

حجت‌الاسلام عاملی درباره قوانین مرتبط با حجاب در کشور نیز گفت: ۹۰ درصد مصوبات مربوط به حجاب و عفاف از جنس تعلیم و تربیت، شناخت، تامین انگیزه و عاطفه است و تنها ۱۰ درصد مصوبات جنبه کنترلی دارد که آن هم برای تامین امنیت و حفاظت از سلامت مردم است.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: برپایی این آشوب‌ها باید مورد بررسی قرار گرفته و آسیب شناسی صورت گیرد که در این زمینه نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی و وزارتخانه‌های مرتبط با تعلیم و تربیت، مسوولیت مهم و محوری دارند.

استاد ارتباطات دانشگاه تهران تاکید کرد: جریان رسانه‌ای دشمن، تلاش می‌کند فضای مخالفت و اغتشاش را توسعه دهد و احساسات و عواطف نسل جوان را تحریک کند، لازم است روشنگری‌های لازم توسط رسانه ملی صورت گیرد و احترام آن دسته از افرادی که در این ماجرا سوال دارند یا دچار مشکل فکری و روحی شده اند تامین و پاسخگویی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عاملی عنوان کرد: عقبه وحشت زایی در اغتشاشات جدید، نظام سلطه گر آمریکا، صهیونیزم اسرائیلی و غربی، انگلیس نیرنگ باز و عمله و ابزار آن حزب منحله کوموله، منافقین که قاتل جمع عظیمی از مردم شریف ایران و همچنین کرد‌های مظلوم بوده و همواره شکست‌های بزرگ را تجربه کرده‌اند و سلطنت طلب‌ها بی رمق هستند، این خودخواهی‌های استعماری نتیجه‌ای جز شکست برای دشمنان نخواهد داشت و این انقلاب با شکوه پرچم را بدست صاحب الامر خواهد سپرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار