معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس خبر داد؛

تشکیل شورای فضای مجازی جهت مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمن

«محبی‌پور» گفت: استان فارس به عنوان استانی که پس از تهران بیشترین حضور در بستر وب و اینترنت در آن است نیازمند تشکیل شورای فضای مجازی تابع الگوی حکمرانی صحیح است.
کد خبر: ۵۴۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ - 03October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل محبی‌پور» معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس امروز در شورای پدافند غیرعامل فارس با اشاره به اهمیت تاثیر رسانه‌ها بر مناسبات اجتماعی و سیاسی اظهار داشت: استان فارس به عنوان استانی که پس از تهران بیشترین حضور در بستر وب و اینترنت در آن است نیازمند تشکیل شورای فضای مجازی تابع الگوی حکمرانی صحیح است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه در سطح کشور نیز شورای فضای مجازی هنوز به نقطه فعال نرسیده و در استان‌ها هم به رغم اینکه بخش مهمی از عملیات‌ها در استان‌ها انجام می‌شود، شورای فضای مجازی فعال نشده افزود: در شرایط امروز که رسانه‌های معاند به دنبال غیرعادی جلوه دادن شرایط کشور هستند، رسانه‌های داخلی باید این نقشه دشمنان را خنثی کنند.

محبی‌پور در پایان گفت: با توجه به اینکه استان فارس و شهر شیراز پس از تهران بالاترین ضریب نفوذ اینترنت را دارند و میزان بهره برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی هم در مقایسه با بسیاری از استان‌ها بسیار قابل توجه است، در چنین شرایطی می‌توانیم یک کار بومی و استانی خوب تحت عنوان الگوی حکمرانی صحیح انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار