در همایش اقتدار بسیجیان در فراهان مطرح شد؛

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: بسیج دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است/ آمریکا‌ ‌در تمام فتنه‌ها‌ علیه ایران حضور دارد

سردار شکارچی گفت: بسیج قلعه تسخیرناپذیر اسلام ناب و دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است. از روز اول همه دنیا در برابر رزمندگان ما صف‌آرایی کردند.
کد خبر: ۵۵۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 26November 2022

بسیج دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح امروز (شنبه) در همایش اقتدار بسیجیان در فراهان اظهار داشت: هزاران همسر شهید و جانباز با مشقت فراوان فرزندان یتیم را بزرگ کردند، هزاران فرزندان شهدا و مادران و پدران شهدا در این مسیر صبر زینبی تحمل کردند.

وی با اشاره به حماسه سنگر سازان سازندگی در دفاع مقدس، افزود: رزمندگان صحنه‌های زیبایی از ایثار و مقاومت برای دفاع از وطن به‌جای گذاشتند تا در برابر دشمن بعثی ایستادگی شود.

سردار شکارچی اظهار کرد: بسیج قلعه تسخیرناپذیر اسلام ناب و دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است.از روز اول همه دنیا در برابر رزمندگان ما صف‌آرایی کردند و هزاران نفر توسط مواد شیمیایی آلمان شیمیایی شدند. دشمنان انواع توطئه را در برابر ما پیاده‌سازی کردند چون ما به خودباوری رسیده بودیم و نمی‌خواستیم برده باشیم.

وی در ادامه افزود: به برکت خون شهدا به خودکفایی رسیدیم و برای دفاع از این آب‌وخاک به هیچ قدرتی احتیاج نداریم. جرم ما دفاع از مستضعفان عالم است و از ایران ذلیل زمان پهلوی یک ایران قوی ساختیم و به ایران مقتدر تبدیل شدیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: پیشرفت کشور ما در عرصه‌های علمی و دفاعی زبانزد شده و ترس از ایران سبب شده که تمام دنیا را علیه ما به کار بگیرند. استکبار داعش را به وجود آوردند تا ما را زمین‌گیر کنند اما به برکت سیدالشهدا مدافعان حرم داعش هم نابود شد.

سردار شکارچی گفت: دشمن با جنگ سخت و نظامی به‌جایی نرسید، اکنون جنگ رسانه‌ای راه انداخته است تا جای جلاد و شهید را عوض کند. ما هزاران شهید برای دفاع از مرزها داده‌ایم، وجب‌به‌وجب سرزمین کردستان، سیستان و بلوچستان آغشته به خون شهدای این کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان در برابر این آب‌وخاک خواهیم ایستاد. ما رهبری حکیم و شجاع و آینده‌نگر، بی‌بدیل روی این کره خاکی داریم، ما بسیجی قهرمان، شجاع و شهادت‌طلب و ملتی بصیر و ولایتمدار داریم.

سردار شکارچی بیان کرد: شاید عده‌ای فریب‌خورده کف خیابان باشند اما ملتی فهیم و صبور و در صحنه هستیم و این حضور سبب تقویت پرچم الله است. ما هر مشکلی که داریم ردپای آمریکای جنایتکار را می‌بینیم، استکبار دم از حقوق بشر می‌زنند و هزاران نفر را در فلسطین و یمن قتل‌عام کردند اما دنیای ظلم و پر از سلطه کور شده است.

وی ادامه داد: رسانه سعودی چشم خود را به این ظلم‌ها می‌بندد و از حوادث اخیر ما به دنبال کشته سازی به نام نظام جمهوری اسلامی هستند. ما ملتی هستیم که بدون پشتوانه عقلی ربنا الله نگفتیم و مقاومت کردیم و این راه تا نجات محرمان و مستضعفان عالم ادامه دارد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد: در نظم نوین جهانی، انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت و پیمودن این مسیر بامعرفت یاری خدا هم خواهیم داشت و خوفی از دشمن نداریم. مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، امروز یک دولت مردمی روی کار آمده است تا مشکلات را بکاهد، دشمن با توطئه می‌خواهد بین ما اختلاف ایجاد کند.

سردار شکارچی گفت: این نظام مردمی رهبری الهی دارد، همه باید دست در دست هم و پشت ولایت باشیم، باید از گذشته کشورهای تحت سلطه استکبار درس بگیریم. به بسیج متعهد باشیم، تعرض به بسیج به اسلام است، اگر کوتاهی کنیم نمی‌توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار