نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن در جنگ رسانه‌ای واقعیت‌ها را بیان نمی‌کند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: در جنگ روایت‌ها همه واقعیت‌ها گفته نمی‌شود که این موضوع باعث انحراف ذهنی خواهد شد. دشمن در جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند واقعیت‌ها را به نحوی که مد نظر خودش هست، بیان کند.
کد خبر: ۵۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 01December 2022

دشمن در جنگ رسانه‌ای واقعیت‌ها را بیان نمی‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع فرهنگیان شرکت کننده در دوره جنگ ترکیبی و سواد رسانه‌ای اظهار داشت: در طول تاریخ همیشه بین جریان حق و باطل اختلافاتی وجود داشته است که بسیاری از آنها در جنگ‌ روایت‌ها و تحریف ها فریب خوردند.

وی افزود: در جنگ روایت‌ها همه واقعیت‌ها گفته نمی‌شود که این موضوع باعث انحراف ذهنی خواهد شد. دشمن در جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند واقعیت‌ها را به نحوی که مد نظر خودش هست، بیان کند.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه در این جلسات باید نوع جنگ رسانه‌ای دشمن تبیین شود، تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که جامعه را بخشی نگر و جزیی نگر بار بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال آن است تا اذهان را متمرکز بر نقاط ضعف کند تا در تفسیر دچار مشکل شویم. امروز باید همه حقیقت‌ها، مشکلات و دستاوردها را در کنار هم ببینیم.

وی عنوان کرد: دجال صرفا یک شخص حقیقی نیست بلکه یک جریان اجتماعی است و لذا رسانه امروز را یک دجال باید دید که به دنبال فریب بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: آموزش و پرورش با برگزاری چنین جلساتی امکان بیان دغدغه‌ها و انتقادات معلمان را در فضایی صمیمی فراهم کند.

وی متذکر شد: امروز همه در یک کشتی هستیم، ممکن است نگاه‌ها فرق داشته باشد اما مسیر یکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها