امام جمعه موقت تبریز:

حضور مردم پشتیبان انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه موقت تبریز گفت: به مدد الهی از این بحران هم عبور کردیم و همچنین پیروزی دیگر ملت ایران حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که بیمه‌نامه و برگ ضمانت دیگر برای انقلاب و میهن شد.
کد خبر: ۵۷۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 17March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل روشن‌تن» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز به توافق ایران و عربستان اشاره و کرده و اظهار داشت: در این رویداد سه طرف اصلی ایران و عربستان و چین وجود داشتند به طوری که در کشور ما شرایط عجیب و بحران‌های بزرگی را پشت سر گذاشته بودیم که اگر یکی از آن بحران‌ها در مملکت‌های دیگر بود نابود می‌شدند ولی به لطف خدا ما پیروز جنگ رسانه‌ای و ادراکی جهانی بودیم که از این جنگ پیروز و موفق گذشتیم.

وی با اشاره به اغتشاشات ادراکی و سیاسی و جنگی که دشمن علیه ما با همه قوا به راه انداخته بود، گفت: به مدد الهی از این بحران هم عبور کردیم و همچنین پیروزی دیگر ملت ایران حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که بیمه نامه و برگ ضمانت دیگر برای انقلاب و میهن شد.

امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: وضعیت فلاکت‌بار اپوزیسیون حاکی از بدبختی آنهاست و در کنار آن وضعیت رژیم صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد و به وعده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، نزدیک می‌شود.

وی گفت: در این رویداد کشوری مثل عربستان است که وضعیت خوبی ندارد و با اینکه هزینه چند صد میلیون دلاری می‌کرد و جنگ در یمن راه انداخته بود و همه هم از عربستان حمایت کرده و علیه مظلومان به پا خواسته بودند ولی همچنان نتوانستند ائتلاف را ایجاد کنند و پیروز شوند.

روشن‌تن با بیان اینکه اوج اختلاف و مشکلات داخلی عربستان باعث شد تا به وجود یک دولت دموکرات مثل بایدن که خود شرایط لازم جسمانی را برای تفکر ندارد، دست به کمک دراز کند، افزود: ولی با همه این تلاش‌ها باز هم این دولت بایدن هم میانه خوبی با عربستان نتوانست ایجاد کند.

وی افزود: بدون تردید این رویداد یک تفکر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید بدون بزرگنمایی و ذوق زدگی پیش رفت و همچنین دولت ما باید مواظب باشد و راستی آزمایی‌های لازم را انجام دهد تا ببیند اصلاً دولت عربستان مسیر تعهدات خود را طی می‌کند یا نه؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها