دیدار نوروزی فرمانده سپاه قم با مراجع عظام تقلید و علما

سردار «موحد» همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۲ با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و تعدادی از علما و مسئولان استان دیدار کرد.
کد خبر: ۵۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 26March 2023

دیدار نوروزی فرمانده سپاه قم مراجع عظام تقلید و علما

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم همزمان با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با برخی از علمای حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها، سردار محمدرضا موحد با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی قزوینی از اساتید حوزه علمیه و سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار کرد.

سردار موحد طی این دیدار‌های جداگانه ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، گزارشی از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف مسئولیتی و همچنین برنامه‌های پیش‌روی این سپاه استانی در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی و سایر علما نیز در این دیدار‌ها با قدردانی از خدمات پردامنه سپاه در عرصه‌های مختلف، نسبت به تداوم روند خدمت‌رسانی‌ها برای اعتلای بیشتر نظام مقدس اسلامی و جلب رضایتمندی مردم تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار