شوهانی:

راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی موجب فخر جهان تشیع است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برقراری نظم و امنیت کامل راهپیمایی اربعین حسینی در یکی دو سال اخیر به روشنی نشان از قدرت، دقت و اشراف کامل مسئولان نظامی و امنیتی کشورمان به مرزها و منطقه دارد.
کد خبر: ۶۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ - 02December 2015

راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی موجب فخر جهان تشیع است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، احمد شوهانی در گفتوگویی با تاکید بر اهمیت راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی در مناسبات منطقهای، اظهار داشت: راهیپمایی میلیونی اربعین حسینی بیشک بزرگترین رویداد مذهبی جهان است که به ویژه در سالهای اخیر شاهد برگزاری باشکوه این رویداد بزرگ بودهایم.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت کامل راهپیمایی اربعین حسینی در یکی دو سال اخیر به روشنی نشان از قدرت، دقت و اشراف کامل مسئولان نظامی و امنیتی کشورمان به مرزها و منطقه دارد.
 
نماینده مردم ایلام یادآور شد: خوشبختانه در چند سالی که راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی با شکوه و در وسعتی گسترده انجام میشود، شاهد بروز مشکل جدی امنیتی نبودهایم و امسال نیز به امید خدا و به همت مسئولان نظامی و امنیتی کشورمان، این رویداد بزرگ مذهبی به خوبی در حال برگزاری است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کترل کامل نیروهای امنیتی کشورمان بر مناطق مرزی، اعلام کرد: تا به امروز هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی پیش نیامده و در مقایسه با سال گذشته، حتی مشکلات به مراتب کاهش یافته و به جز چند مورد تصادف خودرویی شاهد اتفاق خاصی نبودهایم و وضعیت امنیتی نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر است.
 
وی افزود: نکته مهم در این خصوص این است که نیروهای داعش فاصله بسیاری تا مرز مهران دارند و داعشیها باوجود آنکه بیشک مترصد اقدامهایی است، اما باتوجه به نظارت دقیق نیروهای امنیتی از هوا و زمین، موفق به هیچ اقدامی نشده است.
 
شوهانی در پایان تصریح کرد: راهیپمایی میلیونی اربعین حسینی را بیشک میتوان بزرگترین رویداد مذهبی جهان دانست که موجب فخر و مباهات جهان تشیع است که میتوان به عنوان الگویی برای برقراری نظم و امنیت برای همه جهان باشد.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار