نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان قدس:

گردهمایی عظیم امروز در کربلا در هیچ کجای دنیا دیده نشده است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس گفت: این جمعیتی که امروز در کربلا گرد‌هم آمده‌اند در هیچ کجای دنیا دیده نشده و نخواهد شد و به واقع باید بگوییم که در این حضور تمام آزادگان دنیا حضور دارند.
کد خبر: ۶۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ - 02December 2015

گردهمایی عظیم امروز در کربلا در هیچ کجای دنیا دیده نشده است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام عیسی اسفندیار امروز در به مناسبت عزاداری اربعین امام حسین (ع)، اظهار کرد: یکی از نشانههای مؤمن زیارت اربعین است و در گذشته شیعیان به سختی میتوانستند به زیارت امام حسین (ع) بروند، زیرا حکام جور زمان از برنامههای مذهبی جلوگیری میکردند.

وی افزود: اما امروز دیگر فضا تغییر کرده است و با آرامش و امنیتی که وجود دارد، زائران حرم اهل بیت (ع) و سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، بهتر و پرشورتر از گذشته برگزار میشود، تمام اینها به برکت قیام کربلا است. امروز شاهد آن هستیم که شیرمردان مکتب کربلا با قامتی راست در مقابل ظلم و استکبار ایستادهاند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس بیان کرد: امروز برنامههای مذهبی به خصوص اربعین حسینی هم در کشور و هم در مسیر کربلا و بینالحرمین در عراق با گرمای خاصی برگزار میشود و مردم با حضور خود در این راهپیماییها در کشور و در مسیر کربلا نشان دادند که در مسیر خود ثابت قدم و پابرجا هستند.

وی گفت: این جمعیتی که امروز در کربلا گردهم آمدهاند در هیچ کجای دنیا دیده نشده و نخواهد شد و به واقع باید بگوییم که در آن تمام آزادگان دنیا حضور دارند و به تأسی از همین حضور در کشور نیز مراسم زیادی برگزار میشود تا آنانی که از این کاروان عظیم در کربلا جا ماندهاند در سوگ امام حسین (ع) در اقصی نقاط کشور حضور داشته باشند.

اسفندیار در ادامه افزود: این حضور به استکبار و دستنشاندههایش در منطقه فهمانده است که ما و تمام آزادگان جهان به خاطر ترس از جان هرگز آرمانها و عقاید خود را کنار نگذاشته و هر کس در این مسیر سد راهمان شود در سیل خروشان جمعیت از میان خواهد رفت.

وی در پایان متذکر شد: اربعین را میتوان یکی از مهمترین و مناسبترین بسترهای مهم تاریخی و اعتقادی شیعه دانست که در آن فرصتی مناسب برای تجدید عهد با تمامیت و کلیت اعتقادات بنیادین شیعه اعم از ایمان به چهارده معصوم (ع) و دوست داشتن آنان و برائت از دشمنان وجود دارد و اینگونه که آحاد جامعه در این مراسم شرکت میکنند، نشاندهنده این موضوع است که این حضور حرکت در مسیر بیداری و مبارزه با استکبار است و مصداق عملیاش در پیادهروی اربعین انجام میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار