فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی:

از نقش اساسی و ویژه ی عملیاتهای کربلای 4 و 5 نباید غافل شد

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در پیامی ضمن نثار سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و امام شهیدان و آرزوی سلامتی برای رهبر معزز انقلاب اسلامی گفت :از نقش اساسی و ویژه ی عملیاتهای کربلای 4 و 5 نباید غافل شد.
کد خبر: ۶۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ - 10January 2016

از نقش اساسی و ویژه ی عملیاتهای کربلای 4 و 5 نباید غافل شد

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدارغلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی پیامی به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای 4 و 5 صادر نمود که متن آن بشرح ذیل است:

با سلام بر ارواح طیبه شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و امام شهیدان و آرزوی سلامتی برای رهبر معزز انقلاب اسلامی و فرمانده مقتدر کل قوا (مد ظله العالی)؛ بدون شک ماهیت استکبار ستیزی و سلطه ناپذیری انقلاب اسلامی باعث دشمنی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است و دشمن در آغازین سالهای تشکیل حکومت اسلامی در ایران عزیز با راه اندازی یک جنگ نیابتی و با نقش آفرینی صدام ملعون تلاش کرد که جلوی تثبیت آنرا بگیرد ولی ملت سلحشور و ولایتمدار ایران با تاسی به فرهنگ عاشورایی با وارد شدن به عرصه ی دفاع و ظهور و بروز مقاومت مردمی توانست، سد راه آنان شده و در نهایت پس از 8 سال جنگ فرسایشی و در اوج تنهایی و مظلومیت و فقط با عنایات خداوندی و ایثار رزمندگان اسلام پیروز شد و در این میان از نقش اساسی و ویژه ی عملیاتهای کربلای 4 و 5 نباید غافل شد.

عملیات هایی که منجر به صدور قطعنامه 598 شورای امنیت و تغییر توازن قوا به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. شایسته است از سلحشوران این عملیاتهای بزرگ و سرنوشت ساز و مخصوصاً شهدای عزیز یاد کنیم و در سالگرد شهادت و مجاهدتهایشان، با آرمانهای بلندشان تجدید میثاق نماییم. روحشان شاد و راهشان پررهرو و یادشان گرامی.
بازمانده از قافله ی شهدا
سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان - فرمانده سپاه عاشورا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار