طی دیداری مطرح شد؛

آغاز اعزام راهیان نور دانش‌آموزی غرب و شمال غرب از ۲۰ فروردین

حجت‌الاسلام پورثانی در دیدار با دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور غرب و شمال غرب خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ - 05May 2024

معاون پرورشی وزیر آموزش پرورش با دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور دیدار کرد.به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، ‌جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین پورثانی» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمد حسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در جهت گسترش همکاری‌های دوجانبه و رشد کمی و کیفی راهیان نور دانش‌آموزی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این وزارتخانه در راهیان نور جنوب از آغاز اعزام دانش‌آموزان از ۲۰ فروردین به مناطق راهیان نور غرب و شمال غرب خبر داد.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت رشد کمی و کیفی راهیان نور توسط وزارت آموزش و پرورش افزود: این وزارتخانه درصدد تربیت معلم راویان و اعزام خادمین دانش‌آموز به راهیان نور است.

در ادامه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن قدردانی از زحمات وزارت آموزش و پرورش در ایام اوج جنوب راهیان نور و ارائه برنامه‌های راهیان نور غرب و شمالغرب به لزوم بازنگری دستورالعمل‌های راهیان نور پرداخت.

در پایان نیز نشان خادمی شهدا توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به حجت‌الاسلام پور‌ثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اهدا شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها