مرضیه افخم:

مقاومت و ایستادگی ملت ایران نتیجه خود را نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران نتیجه خود را در اولین مرحله نشان داد. امروز به دنیا ثابت شده است که برنامه هسته ای ایران کاملا صلح آمیز بوده است.
کد خبر: ۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷ - 24November 2013

مقاومت و ایستادگی ملت ایران نتیجه خود را نشان داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان لحظاتی پیش در مصاحبه با واحد مرکزی خبر اعلام کرد که تحریمها در سراشیبی قرار گرفتند و افزایش نخواهند یافت.

افخم ماهیت آنچه که در ژنو حاصل شد را یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران نتیجه خود را در اولین مرحله نشان داد. امروز به دنیا ثابت شده است که برنامه هسته ای ایران کاملا صلح آمیز بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر مرحله ای بودن مذاکرات، افزود: مسیر مذاکرات همچنان ادامه خواهد داشت و شاید نزدیک به یک سال دیگر مذاکرات باید ادامه پیدا کند تا به راه حل نهایی با 1+5 برسیم.

مرضیه افخم در پاسخ به سوالی درخصوص اظهار نظر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر در نظر گرفتن امنیت اسرائیل در این توافق گفت: شاهد بودیم که در مرحله سوم مذاکرات با نام ژنو 3 بسیاری از گروه های فشار سعی داشتند تا مانع شکل گیری مذاکره و خروج از بنبست شوند لذا ما این موضع گیری ها و ابراز امنیت ها برای اسرائیل را در پاسخ به این فشارها می دانیم.

نظر شما
پربیننده ها