اختلاف در ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی

درخواست نتانیاهو برای داشتن کاخی نظیر کاخ سفید در اراضی اشغالی و هواپیمای مجلل شخصی نظیر رؤسای جمهوری آمریکا و حقوق بسیار بالای اعضای خانواده‌اش، اختلافات شدیدی میان ائتلاف اشغالگران ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ - 19December 2013

اختلاف در ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از العالم، "اودی سیگل" گزارشگر کانال 2 تلویزیون اسرائیل با طرح این سؤال که "آیا درست است دولت اسرائیل میلیونها شیکل برای ساخت کاخ جدید نخست وزیر و خرید هواپیمای شخصی برای او هزینه کند؟" گفت: در پی انتقادهای مردم از ولخرجیهای نتانیاهو در بحبوحه بحران اقتصادی اسرائیل، کمیسیونی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه انتقادهای بسیاری در خصوص ولخرجیهای خانواده نتانیاهو مطرح شده است، افزود: نتانیاهو سرگرم عیاشی است و فشارهای وارد بر طبقات آسیبپذیر جامعه در نتیجه مالیات گزاف و درآمدهای پایین را لمس نمیکند و این مسأله اختلافات میان نتانیاهو و یائیر لاپید وزیر دارایی را تشدید کرد.

وی افزود: مسأله کمیسیون سیاستهای خارجی و امنیت یکی دیگر از موضوعهای مورد اختلاف نتانیاهو و لاپید است که میتواند عامل تهدید کننده برای ائتلاف حکومتی باشد.

وی گفت: اعضای ائتلاف حاکم میگویند در صورتی که لاپید با تمام طرحهای پیشنهادی نتانیاهو مخالفت کند، زمینه را برای صعود حریدیمها به ائتلاف حکومتی میسر می سازد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار