صلح فلسطینیان و اسرائیل نزدیک نخواهد بود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر خلاف مقامات امریکایی نسبت به کسب توافقی میان اسرائیل و فلسطینیان در آینده نزدیک اظهار ناامیدی کرد.
کد خبر: ۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ - 07December 2013

صلح فلسطینیان و اسرائیل نزدیک نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فرانس 24، با وجودی که مقامات امریکایی با سفر به منطقه تلاش دارند با به نتیجه رساندن مذاکرات صلح زمینه کسب توافقی میان اسرائیل و فلسطینیان را فراهم نمایند، "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت در شرایط کنونی  مذاکرات صلح نتیجه بخش نخواهد بود.

لیبرمن همچنین با بیان اینکه در چارچوب زمانی نه ماهه نمی توان مذاکرات را به نتیجه رساند، گفت بهتر است مذاکرات سازش ادامه یابد.

این مقام صهیونیستی در بیان چرایی عدم نتیجه بخش بودن مذاکرات اعلام کرد: "در شرایط کنونی اعتماد میان طرفین نزدیک به صفر است و با این شرایط صلح میان طرفین در آینده نزدیک محقق نخواهد شد".

گفتنی است علاوه بر وجود جو بی اعتمادی میان طرفین، اقدامات صهیونیست ها و عدم پایبندی آنها به توافقات و مذاکرات صلح باعث ایجاد جو ناامیدی برای نتیجه بخش بودن مذاکرات سازش شده است. بدین نحو که با وجود آغاز جدی مذاکرات سازش در ماه های گذشته، رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در زمینه شهرک سازی ادامه داده است.


 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار