سردار کاظمینی در اجلاس جهادگران بسیجی تهران:

توافق بین ایران و 1+5 حاصل کار جهادی دانشمندان هسته‌ای ما بود

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: دولتمردان ما با باید با روحیه ضد استکباری در مقابل استکبار و زورگویان بایستند که حاصل آن پیروزی ملت ما خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳ - 24November 2013

توافق بین ایران و 1+5 حاصل کار جهادی دانشمندان هسته‌ای ما بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در اجلاس جهادگران بسیجی تهران که عصر امروز- در روز بسیج، جهاد سازندگی و اقتصاد مقاومتی- برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هستهای اظهار داشت: توافق ژنو منجر به این شد که همه دنیا حق مسلم ما را به رسمیت بشناسند و این موضوع جای خوشحالی دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: دولتمردان ما با باید با روحیه ضد استکباری در مقابل استکبار و زورگویان بایستند که حاصل آن پیروزی ملت ما خواهند بود.
 
سردار کاظمینی با بیان اینکه دنیا پذیرفت که ما ادامه برنامه هستهای را داشته باشیم افزود: در توافقات صورت گرفته خطوط قرمز رعایت شده و امیدواریم به سبب آن، تحریمها کاهش یابد.
 
وی با بیان اینکه این مذاکرات فرصتی برای غرب و جهان استکبار است، گفت: امیدواریم همه دنیا ثبت کند که ملت ایران ملتی آگاه و هوشمند است و برای عزت خود زیر بار هیچ زور و کشوری نمیرود.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: این توافق صورت گرفته حاصل کار جهادی دانشمندان بود و به این دلیل به خانوادههای شهدای هستهای تبریک میگویم.
 
سردار کاظمینی با اشاره به حضور 50 هزار نفری بسیجیان در محضر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جملاتی که رهبر معظم انقلاب در وصف بسیج بیان فرمودند تاکنون سابقه نداشت.
 
وی فرهنگ ناب بسیج را نشأت گرفته از فرهنگ ناب اسلام و عاشورا دانست و اظهار داشت: فرهنگ بسیج، همه چیز اعم از ایثار، خودگذشتگی و پاکی را در وجود خود دارد. این فرهنگ که تنها متعلق به بسیج بوده، بی نظیر است و هر چقدر از انقلاب میگذرد و به جلو حرکت میکنیم ارزش بسیج بیشتر نمایان خواهد شد.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه ما با این فرهنگ میتوانیم در مقابله دشمن به خوبی مقاومت کنیم، افزود: تهدیدات امروز علیه کشور ما سنگین است، به نحوی که هر کدامشان اگر برای کشور دیگری صورت میگرفت، آن کشور را از پای در میآورد، لذا ایستادگی کشور ما به سبب داشتن روحیه بسیجی است.
 
سردار کاظمینی روحیه بسیجی را برای انقلاب اسلامی کارگشا دانست و تصریح کرد: امروز با روحیه بسیجی در زمینه محرومیتزدایی اقدامات مناسبی انجام شده که این کار بر عهده بسیج سازندگی است.
 
وی با بیان اینکه ما برای اقتصاد مقاومتی نتوانستهایم برنامه مناسبی تدوین کنیم، ابراز کرد: ما همچنان در این عرصه احساس نیاز میکنیم و امیدواریم این برنامهریزی صورت گیرد.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) وجود 108 گروه جهادی در تهران بزرگ را بسیار اندک و محدود برشمرد و گفت: ما با اهدافمان فاصله زیادی داریم و باید به تعداد پایگاههای برادر و خواهر در سطح تهران که حدود 2500 پایگاه است، گروه جهادی داشته باشیم.
 
سردار کاظمینی با تاکید بر لزوم حرکت به جلو و عدم توقف در اقدامات صورت گرفته تصریح کرد: ما باید تلاش دوچندان انجام دهیم که بچههای جهادی در عرصه علمی و دینی همواره در میان دیگران بدرخشند و برای مدیریت کلان کشور آماده شوند.
 
وی در پایان با بیان تفاوت نگاه دولتمردان و بسیج نسبت به هزینههای یک گروه جهادی بیان داشت: محرومیتزدایی باید با کیفیت مناسب صورت پذیرد و البته گروههای جهادی این مهم را در نظر میگیرند و به کیفیت کار توجه کافی دارند.
نظر شما
پربیننده ها