فرمانده کل ارتش:

افزایش مشارکت به قدرت بازدارندگی کشور کمک کند

سرلشکر موسوی پس از شرکت در انتخابات گفت: افزایش مشارکت برای ارتش بسیار مهم است و می‌تواند به قدرت و بازدارندگی کشور کمک کند.
کد خبر: ۶۷۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 05July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش صبح امروز (جمعه) رای خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت. وی با اشاره به تأثیرات مثبت رأی دادن در آینده ایران اسلامی اظهار داشت: شرکت در انتخابات علاوه بر آنکه وظیفه‌ای اجتماعی، ملی و دینی است، حقی قانونی است که برای تعیین سرنوشت آتی تمام ایرانیان به آنها اعطا شده است تا بتواند از طریق این فرایند مهم و تأثیرگذار، به انتخاب فرد مورد نظر خود و ریل‌گذاری مسیر آتی کشور اقدام کنند. به همین سبب حضور در انتخابات، تعیین‌کننده سرنوشت آینده تمام آحاد و اقشار جامعه و نیز عاملی مهم در ایجاد اقتدار و عزتمندی برای ایران اسلامی است.

فرمانده کل ارتش: افزایش مشارکت برای ارتش اهمیت دارد

سرلشکر موسوی با اشاره به حضور تمامی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های ارتشیان در انتخابات، بیان کرد: ارتش به‌عنوان سازمانی انقلابی، فراحزبی و ولایی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، علاوه بر مشارکت حداکثری در تمامی انتخابات، همواره به رأی ملت ولایتمدار ایران اسلامی احترام گذاشته و موفقیت دولت‌ها را به منزله موفقیت کشور و نظام اسلامی در نظر آورده است. 

وی در ادامه با بیان لزوم مشارکت حداکثری و در عین حال انتخاب فرد اصلح، تأکید کرد: شرکت در انتخابات نه امری فردی و با آثار کوتاه‌مدت، بلکه وظیفه‌ای با تبعات منطقی، آینده‌نگرانه و مدیریتی است که در اداره آتی کشور و ارتقای روزافزون اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤثر است.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی، حاضر است در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دولت آتی کشور همکاری و تعامل کند؛ چراکه موفقیت دولت چهاردهم را در خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران، به‌عنوان موفقیت خود در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار