شهردار آبیک خبر داد؛

باز طراحی تندیس خلبان شهید عیوضی در قزوین

«وزیری نژاد» گفت: در جهت پاسخ به مطالبات شهروندان و خانواده شهید عیوضی، باز طراحی و نصب تندیس این خلبان شهید در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ - 28September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین «وزیری نژاد» شهردار آبیک در دیدار با سرهنگ خلبان «یلا» فرمانده پایگاه هفتم هوانیروز شهرستان آبیک که بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور «اینانلو» رئیس شورای شهر صورت گرفت از نیروی هوانیروز قهرمان به عنوان عامل مهم و سرنوشت ساز در عملیات‌های نیروی زمینی ارتش سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس یاد کرد.

شهردار آبیک تقدیم فرماندهان و خلبانان شهید نیروی هوایی و هوانیروز از استان قزوین سرلشکر خلبان بابایی، لشگری و سرلشکر خلبان عیوضی از شهرستان آبیک را برگ زرینی پرافتخار در دوران غرور آفرین دفاع مقدس و مایه مباهات برای مردم این دیار شهید پرور دانست.

وزیری نژاد با اشاره به نصب ماکت یک فرونده هلی کوپتر کبری به یاد رشادت‌های قهرمان ملی این شهرستان "سرلشکر خلبان شهید عیوضی، توسط مسئولان وقت در ورودی شهر که جای تقدیر و تشکر دارد افزود: در جهت پاسخ به مطالبات شهروندان و خانواده این شهید گرانقدر باز طراحی و نصب تندیس این خلبان شهید شهرستان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار آبیک ضمن اعلام آمادگی شهرداری در تامین منابع مالی این پروژه فرهنگی خواستار همراهی و مساعدت هوانیروز کشور در نصب ماکت واقعی جنگنده خلبان شهید سرلشگر عیوضی در میدان ورودی شهر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار