بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته انتظامی

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ - 05October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی بیانیه‌ای منتشر کرد.
 
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی
 
متن این بیانیه بدین شرح است: 
 
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء تحیات الهی
 
با احترام هفته نیروی انتظامی، هفته مردان و زنان آزاده‌ای است که در راه امنیت از جان و مال خود میگذرند تا آرامش، امنیت و عدالت در جامعه حاکم شود آرزوی همیشگی جامعه، بشری دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است و نیروی انتظامی نیاز یک جامعه‌ی آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند.
 
نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده تا ارمغانی آور آرامش و عدالت باشند. امنیت در سایه تلاش شما طلوع می‌کند و با حضور ایثارگرانه شماست که ظلم جرات برآمدن را ندارد.
 
با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام نیروی انتظامی ژاندار مری شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی ضمن بزرگداشت هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۴۰۳ با شعار «پلیس هوشمند مردم قانون مدار» آغاز شده است شایسته است از تدابیر و زحمات شبانه روزی سردار ستاد «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان محترم فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که سر افرازانه در راه قسط و امنیت جامعه تلاش می‌نمایند صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. 
 
سلامتی و سربلندی همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آرزوی همیشگی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 
راه امام خمینی (ره) و سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مستدام باد. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار