فرمانده نیروی انتظامی قزوین خبر داد؛

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ - 16May 2016

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار" مهدی محمودی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای تاکید  فرمانده ناجا مبنی بر مبارزه ی جدی و بی امان با قاچاق کالا و سوداگران اقتصادی و تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری"مد ظله العالی"، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان در حین گشت زنی در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه کامیون بادسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی صورت گرفته ماموران از کامیون بادسان، تعداد 606 پارچه انواع ظروف کریستالی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری راننده و توقیف خودرو بیان داشت: ارزش ریالی کالای کشف شده یک میلیارد ریال می باشد که  متهم پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کشورهای استکباری از طرق مختلف در صدد ضربه زدن به اقتصاد کشورمان ایران از طریق ورود قاچاق کالا و اجناس نامرغوب از مبادی غیر رسمی هستند خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار