ورود روحانیون به حوزه فرهنگ ترافیک و رانندگی/ استفاده از مبلغان دینی برای اصلاح سبک رانندگی

رئیس پلیس راهور تهران گفت:روحانیون در ماه مبارک مضان در مساجد تلاششان را برای اصلاح سبک زندگی در حوزه ترافیک انجام می دهند.
کد خبر: ۸۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ - 18May 2016

ورود روحانیون به حوزه فرهنگ ترافیک و رانندگی/ استفاده از مبلغان دینی برای اصلاح سبک رانندگی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سردار تیمور حسینی با اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی تهران، اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهم نامه بهره گیری از مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان به منظور اصلاح فرهنگ رانندگی شهروندان تهرانی است.

وی ادامه داد: مبلغان دینی به منظور تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام می شوند و در شهر تهران نیز این مبلغان در مساجد شهر حاضر می شوند. هدف ما این است که با استفاده از این مبلغان و موضوعات فقهی و فرهنگی، بحث ترافیکی و رانندگی را از زبان روحانیون برای مردم بیان کنیم.

به گفته رئیس پلیس تهران ،مقام معظم رهبری اعلام کردند : باید تمام تلاش ها انجام شود تا حوادث ترافیکی به حداقل ممکن برسد و رفتار رانندگی اصلاح شود به همین منظور فکر می کنیم با بهره گیری از مبلغان می توان سبک زندگی مردم در حوزه رانندگی را اصلاح کرد.

حسینی در پایان گفت: به زودی کارگاه آموزشی طلاب توسط پلیس برگزار می شود تا دغدغه هایمان را به آنها منتقل کرده و از ظرفیت آنها در ایام تبلیغ به منظور کاهش حوادث و تلفات رانندگی و اصلاح سبک رانندگی استفاده کنیم.

این تفاهم نامه صبح امروز در مرکز پلیس راهور به امضا رسید.

نظر شما
پربیننده ها