برگزاری جشنواره «ابوذر» با هدف گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب برگزار خواهد شد

سازمان بسیج رسانه استان قزوین جشنواره ابوذر را در مسیر گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب ؛ حضرت آیت الله خامنه ای برگزار می نماید.
کد خبر: ۳۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ - 09November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمد کشاورز» رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در خصوص برگزاری جشنواره «ابوذر» گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محورهای جشنواره، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی، جریان‌سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکارها و شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری از اهداف جشنواره «ابوذر» است.

این مقام مسوول رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و موضوعات اجتماعی را از محورهای جشنواره اعلام کرد و گفت: تیتر، خبر، گزارش، عکس خبری، یادداشت، مقاله و چند رسانه ای مشتمل بر صفحه آرایی، کاریکاتور، کلیپ، گزارش تصویری، اینفوگرافیک و موشن گرافیک از بخش های جشنواره ابوذر است.

کشاوز با اشاره به این نکته که داوری آثار در هربخش از سوی داوران خارج از استان انجام خواهد شد، تصریح کرد: آثار برتر در هر بخش به جشنواره کشوری راه خواهند یافت. مهلت ارسال ۱۵ آذر خواهد بود و  بیست و یکم دی آثار برتر و منتخب اعلام و از خالقان آثار تقدیر خواهد شد.

وی در پایان گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره باید آثار خود را از طریق سایت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به آدرس basijmedia.ir بخش جشنواره ابوذر ارسال کنید.

برگزاری جشنواره «ابوذر» با هدف گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب برگزار خواهد ش

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها