رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست روز مقاومت اسلامی:

هدف دشمن از جنگ ترکیبی خدشه‌دار کردن ایمان ملت ایران است

مردانی گفت: دشمن رمز پیروزی مسلمانان مبنی بر ایمان خالصانه را درک کرده است، بنابراین درصدد است تا با جنگ ترکیبی تمام عیار ایمان فولادین جوانان ما را خدشه‌دار کند.
کد خبر: ۵۳۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 14August 2022

هدف دشمن از جنگ ترکیبی خدشه‌دار کردن ایمان ملت ایران استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور امروز یکشنبه (۲۳ مرداد) در نشست مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت اسلامی، اظهار داشت: اساس بقای اسلام مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبران است و گوشه نشینی هیچ جایگاهی در اسلامی ندارد، مقاومت یعنی ایستادگی پیوسته در مقابل دشمنان و مستکبران جهان که کار بسیار دشواری است.

وی تصریح کرد: اینکه بسیاری از حکومت‌های اسلامی در موضوع دفاع از مردم فلسطین گام عملی بر نمی‌دارند، به دلیل این است که این حکومت‌ها اسلامی نیست و حاکمانشان درصدد تحقق اسلام نیستند، محور فلسفه اسلام جمله تاریخ ساز هیهات من ذله امام حسین (ع) است که مهم‌ترین اصل بنیادین اسلام ناب است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: قطعا یکی از نقاط اوج جریان مقاومت اسلامی مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که حقیقتا رستاخیز انقلاب اسلامی نام دارد، انقلاب اسلامی به همه دلدادگان اسلام نشان داد که عزم ملت مسلمان قوی‌تر از همه طاغوت‌ها و سلاح‌های مادی است، ما شاهد این بودیم که حکومت‌های سازش کار هزینه‌های بسیار سنگین‌تر از حکومت‌های محور مقاومت پرداختند.

مردانی بیان داشت: ما یاد گرفتیم که برای ایستادگی در مقابل دشمنان باید همدلی را در بین مومنین اولویت قرار دهیم، رژیم صهیونیستی که در جنگ سال ۲۰۰۶ سرمست از جنگ شش روزه بود به یکباره از یک گروه کوچک منسجم سنگین‌ترین شکست ممکن را خورد، در واقع جنگ ۳۳ روزه اسرائیل با حزب الله لبنان این رژیم غاصب را ۳۳ سال به عقب برد.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: یکی از اساسی‌ترین دلایل شکست اعراب از اسرائیل رویکرد قومی گرایانه به جای رویکرد ایدئولوژیک بود، دشمن رمز پیروزی مسلمانان مبنی بر ایمان خالصانه را درک کرده است، بنابراین درصدد است تا با جنگ ترکیبی تمام عیار تفکر جوانان ما را تغییر دهد تا به مرور زمان ایمان فولادین جوانان ما را خدشه دار کند.

مردانی در واکنش به توهین و لجن پراکنی یکی از ورشکستگان سیاسی به مدافعان حرم و شهید بزرگوار سرلشکر همدانی تصریح کرد: بنده این اقدام خبیث را در راستای تحقق نقشه‌های شوم دشمن در جنگ ترکیبی تفسیر می‌کنم، ولی این افراد باید بدانند که مردم ایران ارادت و عشق خود را به مدافعان حرم بار‌ها نشان داده اند و حرفایی از این دست تاثیری بر ملت شریف ایران و اعتقاداتشان ندارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها