فرمانده ناحیه امام علی (ع) اهواز خبر داد؛

آغاز مرحله نخست از گام دوم رزمایش سراسری کمک‌های مؤمنانه در خوزستان

سید امیر میرعلایی از آغاز مرحله نخست از گام دوم رزمایش سراسری کمک های مؤمنانه در سه مرحله و برهه زمانی دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ - 03August 2020

آغاز مرحله نخست از گام دوم رزمایش سراسری کمک های مؤمنانه در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «امیر میرعلایی» فرمانده ناحیه امام علی (ع) سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نخست از گام دوم رزمایش سراسری کمک های مؤمنانه، در سه مرحله و برهه زمانی دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله قرار است 20 هزار بسته معیشتی در سراسر شهرها و مناطق استان خوزستان توزیع شود و سه هزار بسته آن نیز سهم مرکز استان اهواز است.

میرعلایی گفت: بسته‌هایی که قرار است توزیع شود معیشتی نیست بلکه بسته‌های بهداشتی، بسته‌های تحصیلی، کمک‌ هزینه اجاره‌بهای مسکن و همچنین کارت‌های خرید در بین نیازمندان شناسایی شده است.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با بیان نحوه شناسایی اقشار هدف تصریح کرد: بخشی از شناسایی از طریق معتمدین محلی، امام جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج انجام شده و بخشی از شناسایی نیازمندان نیز از طریق نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار