ارشد نظامی آجا در شمال شرق:

ارتش جمهوری اسلامی از آرای مرزنشینان صیانت می‌کند

امیر آذریان گفت: علاوه بر استقرار قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مرز‌های شرقی کشور، یگان‌های مرزی ارتش در شرق استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی زمینه امنی را برای حضور هموطنان در انتخابات فراهم کرده و علاوه بر مرزبانی جغرافیایی، مرزبان رای و تامین کننده امنیت برای خلق حماسه سیاسی مرزنشینان نیز هستند.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق که در ستاد انتخابات استان خراسان رضوی حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر جایگاه سیاسی، اقتدار و امنیت کشور را تقویت می‌کند.

وی افزود: یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور مانند دیگر اقشار مردم برای حضور در عرصه تعیین سرنوشت و انتخاب فرد اصلح پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به جایگاه ارتش در حراست از مرز‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: علاوه بر استقرار قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی در مرز‌های شرقی کشور، یگان‌های مرزی ارتش در شرق استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی زمینه امنی را برای حضور هموطنان در انتخابات فراهم کرده و علاوه بر مرزبانی جغرافیایی، مرزبان رای و تامین کننده امنیت برای خلق حماسه سیاسی مرزنشینان نیز هستند. 

وی حضور سربازان، نیرو‌های پایور و خانواده‌های آنان در انتخابات ۱۴۰۰ را چشمگیر توصیف کرد و گفت: رای اولی‌های منتصب به خانواده ارتش حضور چشمگیری در خلق حماسه انتخابات داشته‌اند و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار