دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

جرم شهید «ضرغام‌‌ پرست» چه بود؟/ موج سواری ضد انقلاب از مطالبه مردمی!

اشرار مسلح و معاندین تنها به دلیل اینکه شهید ضرغام پرست به مردم ماهشهر و خوزستان خدمات‌رسانی می‌کرد و در راستای مقابله با برنامه‌های آن‌ها عمل می‌کرد او را با ضرب گلوله به شهادت رساندند.
کد خبر: ۴۶۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳ - 25July 2021

گروه اجتماعی دفاع‌پرس: نعمت آب از گذشته تا به امروز سمبل حیات بوده و زندگی هر جانداری بر روی کره زمین بدون آن غیر ممکن و سخت است. این روز‌ها که به اذعان کارشناسان هواشناسی گرم‌ترین فصل تابستان را تجربه می‌کنیم؛ خوزستان که خط مقدم مقاومت مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود از بحران بی آبی رنج می‌برد.

این بحران که منجر به خشکیدگی تالاب هورالعظیم و رودخانه کرخه در غرب این استان شده ، موجب تلف شدن احشام عده‌ای از مردم بومی این منطقه هم شده و چشم‌های نگران مردم ایران را به این استان خیره کرده است.

این بحران بی آبی موج مطالبه از مسئولین را در فضای مجازی به راه انداخته تا جایی که کاربران در این فضا با ایجاد هشتگ‌های #خوزستان_تنها_نیست و #خوزستان_آب_ندارد به دنبال رسانه‌ای کردن این معضل هستند تا شاید گره بی‌آبی این استان باز شود.

برخی از مردم شهر‌های این استان از جمله اهواز، سوسنگرد، کرخه، شادگان، کوت عبدالله، کوت سید نعیم، حمیدیه و شوش به دنبال این بحران و سوء مدیریت به صورت میدانی اعتراض خود را به وضع موجود اعلام کردند و این حضور باعث سوءاستفاده گروه‌های تجزیه‌طلب و ضد انقلاب شد.

نیروی انتظامی در این میان اما همچون سیل گلستان، خرم آباد و دیگر استان‌ها و زلزله اخیر کرمانشاه علاوه بر برقراری امنیت در کنار مردم حضور داشته و به آن‌ها خدمات رسانی کرده است؛ امروز هم نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت برای حضور مردم و بیان مطالبه خود به روستا‌های خوزستان آب‌رسانی می‌کند.

سبزپوشان ناجا همچون نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و گروهای جهادی علاوه بر کمک‌ به مردم خوزستان به دنبال برقرای امنیت و جلوگیری از سوءاستفاده گروهای معاند، ضد انقلاب و اشرا مسلح در استان خوزستان هستند.

یکی از این ماموران ستوان دوم «ضرغام پرست» بود که علاوه بر کمک به آبرسانی روستاهای خوزستان در عملیات پاکسازی شهرک طالقانی در شهرستان ماهشهر توسط اشرار و معاندین مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این عملیات برادر این شهید والامقام نیز از ناحیه پا مجروح شد.

پس از شهادت ستوان دوم ضرغام پرست واکنش‌های زیادی در فضای مجازی صورت گرفت و هشتک#پلیس-مهربان در توئیتر به راه افتاد.

تاکید فرماندهان نیروهای مسلح بر برخود شدید با اشرار و معاندین در خوزستان

تاکید فرماندهان نیروهای مسلح بر برخود شدید با اشرار و معاندین در خوزستان

شهادت این مامور ناجا و کشته و زخمی شدن عده‌ای از مردم خوزستان و دیگر شهرها نشان داد که رسانه‌های بیگانه و معاند به دنبال پرونده‌ کشته سازی، بزرگنمایی و موج سورای بر مطالبه به حق مردم خوزستان هستند.

فرماندهان نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی با صدور پیامی علاوه بر تبریک و تسلیت درگذشت ستوان دوم ضرغام سرپرست به معاندین و اشرار هشدار دادند که به سزای عملشان خواهند رسید.

نیروهای مسلح برخوردی هوشمندانه و قاطعانه با دشمنان خواهد داشت

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در با صدور پیامی شهادت ستوان دوم ضرغام پرست را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: «شهادت مظلومانه افسر فداکار و شجاع یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر شهید مدافع نظم و امنیت ستون دوم «ضرغام پرست» در حین اجرای ماموریت دفاع از امنیت شهری توسط معدودی از آشوب طلبان و معاندین نظام را به خانواده مکرم، آحاد فرماندهان، کارکنان و همرزمان پرافتخار نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقتضای رسالت دینی، انقلابی ملی و ماموریت‌های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه‌های امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم شریف و عزیزمان، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچگونه تلاش و مجاهدت‌ای دریغ نکرده و با دشمنان امنیت و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی هوشمندانه و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت طلب فضای خوزستان را ناامن کنند

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت مدافع امنیت ستواندوم ضرغام پرست اظهار داشت:  مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده اند که صف شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد عده‌ای فرصت طلب فضا را ناامن کنند.

موج سواری ضد انقلاب از مطالبه مردمی

وی با اشاره به موج سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت طلب از مطالبه به حق مردم یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانندکه خط قرمز نیروی انتظامی؛ حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده اند.

قطعا مجازات سختی در انتظار عاملان شهادت

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در تماس تلفنی با خانواده شهید ضرغام پرست اظهار داشت: مطالبات به حق مردم بزرگوار خوزستان قابل درک و فهم است، حتما دولت و مسئولان ذی ربط در پی پاسخگویی به انتظارت و مطالبات مردمی هستند، اما در این میان، شاهد تحرکات خرابکارانه عده‌ای معاند و فرصت طلب هستیم.

وی گفت: یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه می‌داریم و خود را در برابر خانواده‌های بزرگوار شهیدان مدیون می‌دانیم و از هیچ کوششی برای خدمت به آنان دریغ نمی‌کنیم، قطعا مجازات سختی در انتظار عاملان شهادت این شهید امنیت خواهد بود.

در ادامه، سردار قاسم رضایی، با بردار شهید که در پی تحرکات اشرار مسلح و معاندان، از ناحیه پا مجروح شده‌ است، به صورت تلفنی گفت‌وگو و منش ولایی و روحیه انقلابی این سبزپوش غیور را در مصاف با ناامن‌کنندگان امنیت، تحسین کرد.

اشرار مسلح و معاندین تنها به دلیل اینکه شهید ضرغام پرست به مردم ماهشهر و خوزستان خدمات رسانی می‌کردند و در راستای مقابله با برنامه‌های آن‌ها عمل می‌کرد او را با ضرب گلوله به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها