فرماندار آبادان:

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن است

عباسپور پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین پدیده قرن حاضر دانست و گفت: دشمنان با وجود همه تهدیدها و فتنه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نتوانسته‌اند در مسیر انقلاب خللی ایجاد کنند.
کد خبر: ۵۰۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 15January 2022

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «احسان عباسپور» سرپرست فرمانداری ویژه آبادان، امروز در نشست شورای اداری آبادان ترغیب و تشویق مردم توسط مسوولان، برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: طرح موثر شهید سلیمانی به‌طور جدی پیگیری و با قدرت انجام و اجرا شود.

 وی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان آبادان توسط دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و مردم ضرروری است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات در اجرای کامل طرح شهید سیلمانی همراهی کنند.

عباسپور ادامه داد: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مردم در شرایط کرونا کاهش یافته، لذا تاکید می‌شود که از عادی‌انگاری پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

فرماندار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مسوولان باید با حضور در میان مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین پدیده قرن حاضر دانست و بیان داشت: دشمنان با وجود همه تهدیدها و فتنه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نتوانسته‌اند در مسیر انقلاب خللی ایجاد کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان خواستار اعلام برنامه‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی به فرمانداری شد و تصریح کرد: دستگاه‌ها عملکرد و خدمات نظام و دولت را از طریق رسانه‌ها برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها