نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

برای حفاظت از ارزش‌های نظام باید جهاد تبیین را محترم بشماریم/ مسئولیت‌پذیری مسئولان بهترین مصداق جهاد تبیین است

رضایی گفت: به عنوان یک ایرانی و مسلمان و کسی که حافظ خون شهدا و ارزش‌هایی است که به سادگی به دست نیامده است، باید جهاد تبیین را به عنوان یک اصل بنیادین محترم بشماریم.
کد خبر: ۵۵۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷ - 19October 2022

برای حفاظت از خون شهدا و ارزش‌های نظام باید جهاد تبیین را محترم بشماریم/ مسئولیت‌پذیری مسئولان بهترین مصداق جهاد تبیین است«علی رضایی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی  دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع جهاد تبیین و لزوم اقدام عملی مناسب در این زمینه اظهار داشت: اگر هر کدام از ما مسئولان در زمان مناسب به وظایف خود عمل کنیم و آن عمل همراه با بصیرت باشد، بهترین مصداق جهاد تبیین برای مردم محسوب می‌شود.

رضایی بیان داشت: اگر در مقطعی لازم باشد که مسئولان سخنوری کنند باید سخن بگویند و اگر در مقطعی لازم باشد که مسئولان اظهار نظری نداشته باشند، باید روزه سکوت بگیرند، در کل آنچیزی که در جهاد تبیین موضوعیت دارد به عقیده بنده به موقع رفتار و گفتار کردن است.

نماینده مردم کرمانشاه ادامه داد: جهاد تبیین برای مسئولان به مثابه کار خبرنگاری است که گفته می‌شود در این حرفه دقت، سرعت و امانت‌داری بسیار حائز اهمیت است، جهاد تبیین هم که رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی مطرح کردند، نیاز به دقت، سرعت و امانت‌داری دارد.

وی فزود: اظهارنظر، سکوت و اعلام مواضع شخصی و جمعی مسئولان باید در بهترین زمان خودش انجام شود تا بتواند موثر واقع شود و روشنگری لازم را برای مردم داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه جهاد تبیین لازمه حرکت به سمت پیشرفت در کشور است، گفت: برخی مواقع نیاز است ما به برخی از موضوعات ورود کنیم و به عنوان یک ایرانی و مسلمان و کسی که حافظ خون شهدا و ارزش‌هایی است که به سادگی به دست نیامده است، باید جهاد تبیین را به یک اصل بنیادین محترم بشماریم.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: جهاد تبیین تا کنون مورد توجه قرار گرفته است، منتهی کم لطفی و کمرنگی آن در برنامه‌های مسئولان مشهود است، ولی با بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی کسانی که احساس وظیفه دارند، قطعاً در این حوزه ورود پیدا خواهند کرد و مقتدرانه در این مسیر حرکت می‌کنند تا از حالت انفعال خارج شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار