۲ جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس آسمانی شدند

حمیدرضا طاهریان و حسن کریمی از جانبازان ۷۰ درصد کشور به جمع شهدا پیوستند.
کد خبر: ۵۸۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 29April 2023

۲ جانباز ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جانباز ۷۰ درصد «حمیدرضا طاهریان» در شهرستان صحنه به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، حجت‌الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه، غلامرضا شهبازی فرماندار، رحیم گلی معاون تعاون بنیاد استان، حسن اکبری رئیس بنیاد صحنه، مسئولان و مدیران اداری، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار و پیکر این شهید گرانقدر در جوار همرزمانش در گلزار مطهر شـهدای شهر صحنه به خاک سپرده شد.

شهید طاهریان در سال ۶۱ به عنوان تخریب‌چی و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام مأموریت در مناطق عملیاتی جنوب بر اثر برخورد با مین رژیم بعث عراق از ناحیه چشم و شکم مجروح و به درجه جانبازی نائل شده و در نهایت پس از ۴۱ سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

همچنین «حسن کریمی» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس نیز آسمانی شد. وی متولد خرداد سال ۱۳۳۹ بود. وی در آبان ماه سال ۱۳۵۸ از طریق سپاه عازم جبهه‌ها شد و در شهریور سال ۱۳۶۰ در آبادان بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پا دچار مجروحیت و قطع عضو شد و به درجه جانبازی نایل آمد. وی در این ۴۲ سال بر رنج مجروحیت صبوری کرد و با اخلاقی نیکو و حسنه تندیس صبر، ایثار و مقاومت بود.

پیکر مطهر این جانباز شهید روز جمعه در گلزار شهدای روستای راهجرد استان قم آرام گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار