قالیباف رای خود را در مشهد به صندوق انداخت/ اقتصاد اولویت دولت چهاردهم باشد

محمدباقر قالیباف با حضور در پای یکی از صندوق‌های مستقر در حرم مطهر رضوی رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۶۷۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶ - 05July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امروز (جمعه پانزدهم تیر) در سراسر کشور در حال برگزاری است، «محمدباقر قالیباف» دقایقی پیش با حضور در پای یکی از صندوق‌های اخذ رای که در حرم مطهر رضوی مستقر است، در این حماسه سیاسی شرکت کرد.

قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن دعوت از تمام مردم و به خصوص افراد مردد به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز زمان انتخاب مهم‌ترین شخص اجرایی کشور است، فردی که تمشیت امور کشور در دست او قرار دارد و اگر امروز کسی تردید کند و در انتخابات حضور نیابد، در حقیقت تصمیم‌گیری برای چهار سال آینده خود را رها کرده است.

وی با ابراز تأسف از کاهش مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: در مرحله قبل ۴۰ درصد مردم مشارکت کردند که متأسفانه پایین‌ترین میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری بود که امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در این مرحله، مشارکت پایین مرحله قبل را جبران کنند و سرنوشت چهار سال آینده خود را به‌درستی رقم زنند.

قالیباف با تأکید بر اینکه همه وظیفه داریم به رئیس‌‌جمهور منتخب کمک کنیم، تصریح کرد: رئیس‌جمهور هرگز نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را حل کند، البته که ما در عین حال بر پاسخگویی رئیس‌جمهور تأکید داریم، اما کمک مردم و به ویژه جوانان به دولت برای پیشبرد اهداف ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین دغدغه کشور اقتصاد است، بیان داشت: دولت باید این حوزه را در اولویت قرار دهد و برای حل مشکلات اقتصادی مانند هر اقدام دیگری نیازمند اجماع و وحدت ملی هستیم.

قالیباف با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت کابینه‌ای قوی تشکیل دهد، گفت: مهم‌ترین تصمیم مجلس، بررسی دقیق و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی است و مهمترین نقش مجلس در اولین گام، تأیید کابینه قوی برای دولت است، پس از آن نیز همکاری‌های مشترک خصوصاً برای اجرای برنامه هفتم آغاز خواهد شد و امیدواریم طی چهار سال آینده مجلس و دولت به خوبی با یکدیگر همکاری کنند و میثاق ملی بین دولت، مجلس و مردم شکل گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار