رئیس ستاد انتخابات استان مازندران:

مشارکت مردم مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۲ درصد

«عزیززاده گرجی» میزان مشارکت مردم استان مازندران را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۲.۱۹ درصد اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 06July 2024

مشارکت ۵۲.۱۹ درصدی مردم مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» رئیس ستاد انتخابات استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با تبریک به منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: از حضور آگاهانه، پرشور و غرور انگیز مردم استان مازندران که با احساس مسئولیت و صیانت از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام موثری برای شکوه عظمت و اقتدار ایران اسلامی برداشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: همچنین از تلاش عوامل اجرایی، نظارتی، نیرو‌ها و نهاد‌های نظامی و انتظامی، خبرنگاران، اصحاب رسانه، صدا و سیما، سازمان‌ها، ادارات و همه کسانی که به نحوی در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یاریگر ما بودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

عزیززاده گرجی با اشاره به پایان یافتن فرایند رأی گیری، نتیجه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران را اعلام کرد.

وی تعداد واجدین شرایط استان مازندران را دو میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: مجموع آراء مأخوذه یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ رأی بود که «مسعود پزشکیان» با کسب ۶۶۷ هزار و ۳۲۴ رأی معادل ۵۱.۴۳  رأی را کسب کرد و «سعید جلیلی» با تعداد ۶۰۱ هزار و ۱۸۵ رأی معادل ۴۶.۳۳ درصد رأی مردم مازندران را به خود اختصاص داد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران میزان مشارکت مردم استان مازندران را در چهاردهمین دوره اتتخابات ریاست جمهوری ۵۲.۱۹ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار