کولیوند: حال عمومی سفیر ایران در بیروت خوب است

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در کشور لبنان، گفت: هلال احمر با تمام توان در کنار مجروحان حادثه تروریستی لبنان است.
کد خبر: ۶۹۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 18September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در بیروت، اظهار داشت: حادثه تروریستی لبنان را محکوم می‌کنیم. با هماهنگی صلیب سرخ و وزارت بهداشت لبنان و در راستای کمک‌های بشردوستانه، تیم‌های امدادی و جراحان چشم را به لبنان آوردیم تا بتوانیم تسکینی بر آلام مجروحان این حادثه تروریستی باشیم.

کولیوند: هلال احمر با تمام‌توان در کنار مجروحان حادثه تروریستی لبنان است

وی افزود: در صورت لزوم، آمادگی داریم تا مجروحان بدحال این حادثه را برای ادامه روند درمان، به ایران منتقل کنیم. تعدادی از فوق تخصصان چشم پزشکی که بیروت آمده‌اند در بیمارستان شیخ راعب لبنان خواهند ماند که در صورت نیاز جراحی‌های چشم را انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هلال‌احمر ایران با تمام توان در کنار حادثه‌دیدگان لبنان است.

کولیوند که برای کمک به حال مصدومان به همراه تیمی در بیروت بسر می برد حال عمومی سفیر ایران در لبنان را خوب اعلام کرد و افزود: شرایط عمومی آقای امانی سفیر ایران پایدار است.

به گزارش دفاع‌پرس، انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) عصر روز گذشته در لبنان منجر به شهادت ۱۱ نفر و مصدومیت بیش از ٢ هزار شهروند لبنانی شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار