نماینده مجلس: احیاء برجام کار پیچیده‌ای است

لاهوتی گفت: احیای برجام با توجه به مواردی که در طول زمان تغییر کرده و اتفاقاتی که در این مدت رخ داده کمی پیچیده شده، اما با این حال در هر صورت می‌توان گفت مواضع رئیس جمهور در این سفر در این باره به خوبی بیان شد.
کد خبر: ۶۹۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷ - 28September 2024
«مهرداد لاهوتی» نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکا و سخنرانی در مقر سازمان ملل، اظهار داشت: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نطق بسیاری خوبی ایراد کرد و به درستی موضوع تعامل سازنده جمهوری اسلامی با جهان را به گوش همه کشورها رساند.
 
وی افزود: رئیس جمهور به خوبی توانست فضا را مدیریت کند تا حاشیه و حساسیتی پیش نیاید. البته ایشان مواضع خود و جمهوری اسلامی را درخصوص کشتار و جنایات و ظلمی که توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد به خوبی اعلام کرد.
 
نماینده مجلس: رئیس جمهور به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد
 
لاهوتی اضافه کرد: یکی از مواضع خوب رئیس جمهور تاکید بر تغییر رفتار آمریکایی‌ها در مورد برجام بود که آقای پزشکیان در این مورد به خوبی تاکید کردند که این آمریکایی‌ها بودند که بدقولی کردند در صورتی که ایران به همه آن چیزی که بر آن توافق شده بود پایبند بود.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: البته باید بر این موضوع نیز تاکید کرد که احیای برجام با توجه به مواردی که در طول زمان تغییر کرده است و اتفاقاتی که در این مدت رخ داده است کمی پیچیده شده، اما با این حال در هر صورت می‌توان گفت مواضع رئیس جمهور در این سفر در این مورد به خوبی بیان شد.
 
به گزارش دفاع‌پرس، مسعود پزشکیان رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران که جهت شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع‌ عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود پنج‌شنبه شب پس از پایان سفر سه روزه خود به کشور بازگشت.
 
انتهای پیام/381
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار