فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

باید فرهنگ دفاع مقدس در مدیریت دستگاه‌هایی اجرایی کشور جاری و ساری شود

سردار اشعری گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس در مدیریت دستگاه‌هایی اجرایی کشور، جاری و ساری شود و این محقق نخواهد شد مگر با حضور جوانانی که با برخورداری از روحیه جهادی، ایده‌های عملیاتی و اجرایی دارند.
کد خبر: ۶۹۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶ - 28September 2024

مدیریت جهادی توام با ایده، کارآمدی بدنه اجرایی کشور را ارتقا می‌دهدسردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های موفقیت فرماندهان در دوران دفاع مقدس، تأسی به مدیریت جهادی بوده است، اظهار داشت: اگر بخواهیم ایران اسلامی همانند سال‌های دفاع مقدس که علی‌رغم همه مشکلات با مدیریت جهادی جوانان انقلابی، پیروزی را برای مردم به ارمغان آورد، در همه عرصه پیروز شود راهی جز الگو قراردادن مدیریتی جهادی نداریم.

وی در تکمیل صحبت خود گفت: بحمدالله امروز امکانات و سرمایه‌ها کشورمان و همچنین وضعیت جوانان ما از آن دوران بهتر است؛ بر همین اساس آنچه که لازمه بسیج امکانات و انسجام ظرفیت‌ها است؛ یاری گرفتن از جوانان و تأسی به مدیریت جهادی و انقلابی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد: گوشه‌ای از این مدیریت را ما امروز در شرایط بحرانی مثل زلزله، سیل و سیر موقعیت‌ها توسط گروه‌های جهادی شاهد هستیم. آن‌ها در هرجایی که حاضر شدند، مشکل حل شده است.

سردار اشعری تأکید کرد: باید فرهنگ جبهه و جهاد در مدیریت دستگاه‌هایی اجرایی کشور، جاری و ساری شود و این محقق نخواهد شد مگر با حضور جوانانی که با برخورداری از روحیه جهادی، ایده‌های عملیاتی و اجرایی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها