مخبر: ترور شهید نصرالله با حمایت آمریکایی‌ها و غربی‌ها صورت گرفته است

مشاور و دستیار رهبری گفت: ترور سید حسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی به تنهایی رقم نخورده و حتما پنجه‌های خونین دولت‌های غربی، خصوصا آمریکای جنایتکار در این موضوع از دید هیچکس در منطقه و جبهه مقاومت پنهان نیست.
کد خبر: ۶۹۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» مشاور و دستیار رهبری در مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در دفتر تهران در جمع خبرنگاران، شهادت سید حسن نصرالله را به همه مسلمانان، مجاهدان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض کرد.

مقاومت در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و لبنان مصمم است

مخبر در ادامه اظهار داشت: این اتفاق نشان دهنده رسیدن به نقطه جنون رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومتی است که سال‌های سال است که از تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر قدس به ستوه آمدند.

مشاور و دستیار رهبری ادامه داد: مقاومت در دفاع مشروع خود از ملت مظلوم فلسطین و از کودکان و زنان بی‌گناه و غیرنظامیان در غزه و جنوب لبنان مصمم است.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی هستیم و به نظر می‌رسد که رژیم اشغالگر قدس در رسیدن به نتایجی که در آغاز عملیات طوفان‌الاقصی برای مقابله با مقاومت اعلام کرده ناکام مانده است و هیچکدام از اهداف را نتوانسته که محقق کند.

مخبر اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در آستانه سالروز عملیات طوفان‌الاقصی به جبران این موضوع با ترور‌های رهبران مقاومت رو آورده است، با خیال اینکه این ترور‌ها می‌تواند مقاومت‌های مردم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت را در منطقه از میدان خارج کند.

مشاور و دستیار رهبری عنوان کرد: همانطور که شهادت سید عباس موسوی نتوانست صهیونیست‌ها را به این هدف خودشان برساند، حتما خسارت شهادت این سید مقاومت و این رهبر بی‌نظیر و کم‌نظیر جبهه مقاومت، خون ایشان بزرگ‌تر از خود سید حسن نصرالله در میدان عمل خواهد درخشید.

وی یادآور شد: این اقدام رژیم صهیونیستی به تنهایی رقم نخورده و حتما پنجه‌های خونین دولت‌های غربی، خصوصا آمریکای جنایتکار در این موضوع از دید هیچ‌کس در منطقه و جبهه مقاومت پنهان نیست.

مخبر تصریح کرد: به تمام افرادی که خوش خیالی می‌کردند و فکر می‌کردند که پیغام آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه ما در این منطقه به سمت آتش بس خواهیم رفت را باور کرده بودند امروز به صحنه نگاه کنند و ببینند که این عقب نشینی‌هایی که در برخی جا‌ها زمزمه می‌کردند، البته جبهه مقاومت به این زمزمه‌ها توجهی نکرد چه اثراتی دارد.

مشاور و دستیار رهبری گفت: این افراد باید دروغگویی‌های آمریکایی‌ها را در صحنه ببینند و حتما آنچه که مورد مطالبه ملت قهرمان ایران است در گام نخست عملیاتی کردن عملیات وعده صادق ۲ با رفع نقاطی است که دشمن توانسته بود با موشک‌ها مقابله کند است.

وی افزود: ان‌شاءالله این عملیات (وعده صادق ۲) برای انتقام خون میهمان عزیز ما و در گام‌های بعدی هم جبهه مقاومت انتقام خون سید حسن نصرالله را خواهد گرفت.

مخبر تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس اشتباه مهلکی مرتکب شده است. جریان حزب الله یک مکتب و گفتمان است و با رفتن افراد تغییری نمی‌کند. ریشه حزبء‌الله عمیق و ‌بزرگ است و جمهوری اسلامی هم حتما وظایف و تکالیفی از مردم لبنان و جریان حزب‌الله دارد و آن را با جدیت انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار