خضریان: ترور شهید نصرالله با حمایت آمریکایی‌ها و غربی‌ها صورت گرفته است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ترور سید حسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی به تنهایی رقم نخورده و حتما پنجه‌های خونین دولت‌های غربی، خصوصا آمریکای جنایتکار در این موضوع از دید هیچکس در منطقه و جبهه مقاومت پنهان نیست.
کد خبر: ۶۹۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «علی خضریان» نماینده مردم تهران در مجلس در مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در دفتر تهران در جمع خبرنگاران، شهادت سید حسن نصرالله را به همه مسلمانان، مجاهدان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض کرد.

مخبر: ترور شهید نصرالله با حمایت آمریکایی‌ها و غربی‌ها صورت گرفته است

خضریان در ادامه اظهار داشت: این اتفاق نشان دهنده رسیدن به نقطه جنون رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومتی است که سال‌های سال است که از تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر قدس به ستوه آمدند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مقاومت در دفاع مشروع خود از ملت مظلوم فلسطین و از کودکان و زنان بی‌گناه و غیرنظامیان در غزه و جنوب لبنان مصمم است.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی هستیم و به نظر می‌رسد که رژیم اشغالگر قدس در رسیدن به نتایجی که در آغاز عملیات طوفان‌الاقصی برای مقابله با مقاومت اعلام کرده ناکام مانده است و هیچکدام از اهداف را نتوانسته که محقق کند.

خضریان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در آستانه سالروز عملیات طوفان‌الاقصی به جبران این موضوع با ترور‌های رهبران مقاومت رو آورده است، با خیال اینکه این ترور‌ها می‌تواند مقاومت‌های مردم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت را در منطقه از میدان خارج کند.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: همانطور که شهادت سید عباس موسوی نتوانست صهیونیست‌ها را به این هدف خودشان برساند، حتما خسارت شهادت این سید مقاومت و این رهبر بی‌نظیر و کم‌نظیر جبهه مقاومت، خون ایشان بزرگ‌تر از خود سید حسن نصرالله در میدان عمل خواهد درخشید.

وی یادآور شد: این اقدام رژیم صهیونیستی به تنهایی رقم نخورده و حتما پنجه‌های خونین دولت‌های غربی، خصوصا آمریکای جنایتکار در این موضوع از دید هیچ‌کس در منطقه و جبهه مقاومت پنهان نیست.

خضریان تصریح کرد: به تمام افرادی که خوش خیالی می‌کردند و فکر می‌کردند که پیغام آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه ما در این منطقه به سمت آتش بس خواهیم رفت را باور کرده بودند امروز به صحنه نگاه کنند و ببینند که این عقب نشینی‌هایی که در برخی جا‌ها زمزمه می‌کردند، البته جبهه مقاومت به این زمزمه‌ها توجهی نکرد چه اثراتی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این افراد باید دروغگویی‌های آمریکایی‌ها را در صحنه ببینند و حتما آنچه که مورد مطالبه ملت قهرمان ایران است در گام نخست عملیاتی کردن عملیات وعده صادق ۲ با رفع نقاطی است که دشمن توانسته بود با موشک‌ها مقابله کند است.

وی افزود: ان‌شاءالله این عملیات (وعده صادق ۲) برای انتقام خون میهمان عزیز ما و در گام‌های بعدی هم جبهه مقاومت انتقام خون سید حسن نصرالله را خواهد گرفت.

خضریان تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس اشتباه مهلکی مرتکب شده است. جریان حزب الله یک مکتب و گفتمان است و با رفتن افراد تغییری نمی‌کند. ریشه حزبء‌الله عمیق و ‌بزرگ است و جمهوری اسلامی هم حتما وظایف و تکالیفی از مردم لبنان و جریان حزب‌الله دارد و آن را با جدیت انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار